Vraag

slechte experia box

  • 21 October 2020
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Vorige week heb ik heel lang met een medewerker aan de telefoon gezeten, we hebben allerlei instellingen doorlopen maar de Box bleef storingen doorgeven.

Dien tengevolge zou ik een bericht krijgen hoe ik de box om kon ruilen voor een betere.

Echter heb nog steeds geen bericht ontvangen.

In de hoop dat er snel wat gaat gebeuren, dit is echt niet leuk meer.

 

Met nog steeds vriendelijke groet,

 

(...) 

 

*Admin: privégegevens verwijderd en in profiel gezet


1 reactie

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Gsjonnie, welkom op het forum! Goed dat je gelijk je gegevens meestuurt, dan kan ik meteen voor je aan de slag. Ik zie dat je gisteren ook al met ons hebt gebeld, de Experia Box is nu wel onderweg zie ik. Sorry dat dit in eerste instantie niet het geval was!

Reageer