Beantwoord

Slechte internet verbinding en niet blij met de klantenservice

  • 22 April 2019
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Jan

De laatste weken is de snelheid van mijn internetverbinding enorm gezakt
Een foto downloaden kost zoveel tijd dat ik regelmatig besluit om te stoppen .

De test heb ik reeds uitgevoerd, helaas een heel tegenstrijdig resultaat
Vervolgens met een medewerkster gebeld ,dat leverde een onbevredigend antwoord op gezien haar ondeskundigheid .

Resultaat : hoger abonnementkosten en een lagere snelheid.

Groet,
Jan

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 April 2019, 11:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

@C.J.M Hoi en welkom op het forum!
Wat jammer dat je snelheid zo is afgenomen en dat de hulp van de telefonische helpdesk niet toereikend was. Ik hoop dat wij je wel verder kunnen helpen. Je betaalt iedere maand een flink bedrag en dan mag je ook kwaliteit verwachten.
Wat voor verbinding heb je? Glasvezel of koper? En wat voor snelheid meet je als je een pc of laptop bedraad hebt aangesloten?
Die vraag stel ik om zeker te weten dat wij in ieder geval voldoende signaal leveren en de enige manier om dat goed te meten is met een kabeltje.
Mocht het bij de wifi misgaan kun je proberen om de zogenaamde wifi tuner te proberen. Hiermee kun je de kwaliteit van de wifi in je huis optimaliseren.
Wat meet je bijvoorbeeld op dit moment als je deze speedtest doet?
https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het probleem via andere weg hebt opgelost. Mocht dit niet zo zijn, laat het weten en dan probeer ik je verder te helpen!