Beantwoord

Slechte internetverbinding

  • 6 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik heb dit probleem ook hen nu twee maanden de nieuwe experiabox deed het perfect nu al ruim twee weken gaat het heel slecht met internet en heeft ook zijn uitwerking op bv Netflix nu al 5 keer contact gehad met kpn zij komen er online ook niet uit nu komt er morgen.een monteur langs ben benieuwd wat hier uit gaat komen

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door M.lammerts 14 oktober 2019, 10:50

Kpn monteur is langs geweest alles werkt nu weer perfect hij heeft voor de zekerheid twee wifi versterkers achter gelaten voor het geval er toch nog problemen ontstaan.

nogmaals een compliment voor de afwikkeling en de goede contacten en service van de helpdesk en monteurs van KPNπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemorgen @M.lammerts. Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw internet verbinding. Laat je een reactie/oplossing achter in dit topic wanneer de monteur bij je langs is geweest? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +17
@M.lammerts Is het probleem inmiddels verholpen door een KPN Monteur? Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik het graag van je!
Hoi

Het probleem is nog niet opgelost de monteur die geweest is Heeft het ISRA punt vernieuwd toen hij weg ging leek alles stabiel echter een paar uur later was het weer terug heb hierop nogmaals contact gehad met de helpdesk deze hebben opnieuw een monteur gestuurd die gespecialiseerd is in het modem hij heeft alle instellingen gekeken en zo nodig aan gepast ook toen hij weg ging leek alles stabiel maar je raad het misschien al nu is het probleem er nog steeds ik heb inmiddels een direct telefoonnummer van de helpdesk Ze hebben nu twee dagen lang mijn aansluiting gemonitord en kunnen niets vinden een status is nu dat er aanstaande maandag een wifi expert komt die de zaak verder op pakt.
Ik.moet wel zeggen dat ik tevreden ben hoe dat KPN de zaak op neemt ze willen kosten wat kost dit oplossen dus daarvoor een dik compliment ben nu wel benieuwd wat het aanstaande maandag op gaat leveren
Reputatie 7
Badge +17
Wat vervelend dat het probleem nog niet is verholpen. Ik ben zelf ook erg benieuwd of onze wifi expert a.s. maandag het probleem wel kan verhelpen. Ik hoor graag hoe het afloopt.
Kpn monteur is langs geweest alles werkt nu weer perfect hij heeft voor de zekerheid twee wifi versterkers achter gelaten voor het geval er toch nog problemen ontstaan.

nogmaals een compliment voor de afwikkeling en de goede contacten en service van de helpdesk en monteurs van KPNπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Reputatie 7
Badge +17

Wat goed om te lezen dat alles nu weer werkt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je! Graag gedaan!

Reageer