Slechte klantenservice

  • 27 July 2020
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Wat een slechte klantenservice! Bij aansluiten van mijn nieuwe internet kan er geen verbinding gemaakt worden met wifi! Medewerker van KPN aan de lijn gehad, die gaf aan dat ik waarschijnlijk niet de juiste ISRA punt heb gekozen, waardoor er een monteur langs moet komen. De eerste beschikbare moment van de monteur is 3 augustus!!! 7 dagen later.. Dat houdt in dat ik 7 dagen lang geen internet heb!! en hoe wordt dit gecompenseerd? met 50GB extra internet op je telefoon terwijl ik zelf al unlimited internet op mijn telefoon heb. Wat een slechte service zeg niet normaal.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Tsja vakantietijd en coronatijd.  Dan gaat het allemaal wat anders. Maar heb je helemaal geen internet nu?

Ik heb nu helemaal geen internet meer!

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb nu helemaal geen internet meer!

Had u dat eerst wel dan? Heeft u ook tv van KPN? Doet / deed dat het wel? Welk Experiabox heeft u? Of heeft u de zwarte KPN Box? Welke lampjes branden er?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @iliass, welkom en excuses voor de late reactie! Wat jammer om te lezen dat helemaal geen internet meer had, erg vervelend dat ik dit nu pas lees :-(. Heb jij inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? En is de monteur al geweest? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten? Wil je dan ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Hoe staat het er nu voor? Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten.Â