Vraag

Slechte service en slechte internet

  • 13 October 2021
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Goedeavond,

Ik wil een klacht indienen. Ik heb een internetstoring. 2 dagen geleden ook al dezelfde storing, echter bleek het achteraf dat er meerdere buren hier last van hadden. Gisteren leek het erop dat het probleem opgelost was. Vandaag wederom in de avond zelfde storing. Medewerker geeft aan dat er vrijdag pas een monteur langs kan komen wat ik vervolgens niet accepteer. Ik vind het niet kunnen dat we zo lang moeten wachten. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Mimitie, welkom! Wat ontzettend balen dit zeg 😞. Het probleem met monteurs is een beetje dat als er ineens meer storingen o.i.d. zijn, we niet kunnen zeggen: laat de monteur maar niet naar deze mensen zonder diensten, want die andere mensen zonder diensten hebben het harder nodig. Als er echt pas vrijdag een monteur beschikbaar is, dan kan ik dit niet bespoedigen. En des te langer het inplannen op zich laat wachten, des te groter de kans dat het nog pas later kan. Wat ervaar je precies? Dat het helemaal niet werkt? Of dat het wegvalt bijvoorbeeld? Mocht je willen dat ik met je mee kijk, vul dan gerust je adres en klantnummer in in je profiel. Een reactie kan wel even op zich laten wachten: op het forum kan je vooral reactie van andere klanten verwachten. Wij, moderators, zijn er ook, maar niet 24/7. De collega's via 0800-0402 kan je wel áltijd bereiken voor dit soort storingen.