Beantwoord

slechte WiFi

  • 27 December 2020
  • 14 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb slechte WiFi op 1 ste verdieping en op zolder laagst gemeten is 1 mb zolder.

Wat kan ik het beste doen nu

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 28 December 2020, 22:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

WiFi manager al eens gedaan? 

Ja blijft slecht

Badge +19

En wat is dan de uitkomst?

1 mb slechte WiFi geven ze aan

Badge +19

Ik bedoel de oplossing.  Experia wifi's of een monteur?

Ik bel morgen kpn op denk ik wat hun hier aan gaan doen. Ik hoop dat ze de experia wifi's gaan opsturen 

Reputatie 7
Badge +8

Dat kan pas als je die test gedaan heb en helemaal heb doorlopen zoals hier is aangegeven.

Als de verbinding slecht blijft worden die via de test ook aangeboden je kan dan meestal kiezen tussen de gratis variant of de luxere betaalde variant.

Oke dankjewel 

Reputatie 7
Badge +24

Ik vraag me af of @Pascal Eiler wel echt de WiFi manager gedaan heeft. Misschien heeft die alleen maar een speedtest gedaan. Of is mijn vermoeden onjuist?

Reputatie 7
Badge +8

Daar noem je wat @Nick83 want anders had hij na verbetering die geen verbetering was het nogmaals moeten doen en daarna krijg je vaak andere opties 

Het geeft nu aan dat alles goed moeten werken

Kijken hoelang het goed blijft gaan

Reputatie 7
Badge +8

Goed in de gaten houden en anders weer de WiFi manager nalopen

 

Gebruik je nog Versterkers zelf  of draadloze verbinding sets?

Nee niks extra's 

Badge +19

Doe de wifimanager nog een keer. Zorg dat je weet waar je wifi snelheid onder de 20 is. Vul in dat je maar 1 verdieping hebt. Loop meteen naar die plek waar de Wi-Fi onder de 20 is en blijf daar wachten tot hij de goed uitkomst geeft.