Beantwoord

Slechte Wifi en balken op TV

  • 5 March 2021
  • 10 reacties
  • 54 keer bekeken

Sinds update van KPN zon 3 weken geleden is mij  WIFI slecht en op TV soms balken. Ik denk dat het modem ZTE Experiabox V10 defect is. Volgens mijn vrouw een maand geleden gevallen maar alle lampes doen het wel. Test en Wifi verbeteraar KPN helpen niet. Gr Willem

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 9 March 2021, 08:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @2e Uhd setteopbox, balen zeg dat het allemaal niet meer zo lekker loopt bij jullie thuis :slight_frown:

Als ik jullie dossier bekijk, lijkt het er op dat je wifi versterkers van ons hebt gekregen, maar dat die ook weer retour zijn gegaan. Ze lijken vanuit de WifiManager te zijn besteld, dus die lijkt wel een oplossing te hebben geboden, hoe zit dat precies?

Zou je ook iets meer kunnen vertellen over de balken? Zie je balken bij beide ontvangers en zo ja, gaat dat om alle zenders of zie je ze bij bepaalde zenders/op bepaalde momenten? Hoor het allemaal graag!

 

Beste Maja, de wifi versterkers wel bestelt maar nooit mail gekregen dat ze binnen waren en opgehaald konden worden.  Moet ik ze nu opnieuw bestellen?

Vandaag weer zeer slechte wifi. 14Mb/s Kanalen laten verbeteren maar helpt niets.

Ik denk dat experiabox V10 defect is geraakt tijdens verplaatsten.

Op TV verschijnen soms balkjes in beeld, lijkt op haperen. Ook is het geluid soms zo ineens een stuk zachter. Na zo'n 15min verbeterd dat wel weer.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ok jammer dat dat niet goed is gegaan! Ze hebben wel voor je klaargelegen maar zijn na een tijdje weer teruggestuurd omdat ze niet op zijn gehaald. Als je daar verder geen bericht over hebt ontvangen snap ik dat je ze niet op hebt gehaald :slight_frown: Als je de Wifmanager nu weer volgt, kom je dan opnieuw uit op gratis versterkers? Zo ja, dan wil ik je wel aanraden om ze opnieuw te bestellen! Mocht het niet lukken dan hoor ik het graag zodat ik kan kijken of ik ze wél voor je kan bestellen.

Dat van de tv lijkt me eerder bij de tv-ontvanger te liggen, zou je die eens een ‘frisse start’ willen geven? Een groot scala aan problemen wordt daardoor verholpen :blush:

Beste Maja,

vanmorgen met KPN contact gehad over wifi, Na controles en gerest Experiabox en frisse start op TV blijft modem problemen geven. Defect lijkt, Advies om toch WIFI versterkers te gaan gebruiken in huis. 

Echter ik kom via Wifi-manager niet meer bij de 2 gratis gratis versterkers, kun jij dat regelen? afleveren bij de Spar Emst.

Reputatie 7
Badge +20

Ga ik voor je regelen @2e Uhd setteopbox, omdat het de vorige keer niet goed is gegaan met de berichtgeving over de aflevering, wel even de vraag of je jouw contactmailadres en het juiste mobiele nummer even in wilt vullen in het opmerkingsveld van je profiel, zodat ik zeker weet dat we over de juiste gegevens beschikken!

Beste Maja, beide in veld Persoonlijke opmerkingen 

(Privé) ingevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @2e Uhd setteopbox!

Er zijn 2 versterkers onderweg naar de Spar, ze zullen daar als alles goed gaat bij PostNL morgen afgeleverd worden. Je hoort hier een sms over te ontvangen, maar mocht je die zaterdag nog niet hebben gekregen dan is het mogelijk om alsnog bij de Spar te vragen of ze je pakketje binnen hebben. Toen mijn eigen Experia Wifi zijn afgeleverd bij de supermarkt bij mij in de buurt heb ik daar ook geen sms meer over ontvangen, maar het pakketje lag wel voor me klaar en ik kon hem gewoon afhalen :blush:

Reputatie 7
Badge +20

Is het dit keer gelukt met de versterkers @2e Uhd setteopbox? Hoor het graag!

Hallo Maja, het is gelukt! Met de 2 Experia Wifi boxjes is mijn Wifi snelheid overal in huis nu net zou goed als Ethernet.  Bedankt voor de geode hulp en service van KPN.

Reputatie 7
Badge +20

Yes dat is goed nieuws @2e Uhd setteopbox :smiley: Graag gedaan :blush: