Beantwoord

Slechte wifi en Experia Box valt steeds uit

  • 3 February 2021
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Goeden dag,

 

Wij hebben sinds de dag dat KPN , Telfort over heeft genomen problemen.

WiFi heeeel slecht, router valt steeds uit, waardoor hij opnieuw opstart, heel vervelend als je iets terug aan het kijken bent.

Jullie aan de telefoon krijgen, gaat evenmin moeilijk, en ben niet van plan om zoveel te betalen als ik geholpen wil worden. 

We betalen netjes elke maand, dus we verwachten wel dat we iets ervoor terug krijgen, toch?

Alle stekkers, wachten etc etc gedaan, dus monteur niet nodig, is niet ons probleem.

Omdat we met Telfort,  nooit, maar dan ook nooit problemen hebben gehad.

Is er iemand in de gelegenheid om ons te helpen, van dit vreselijke irritante probleem?

 

Met vriendelijke groet,

 

Miranda

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 9 February 2021, 14:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Welkom op het forum @Miranda en Frans. Een wegvallende verbinding is nooit fijn natuurlijk! Het zal toeval zijn dat het speelt sinds de overgang van Telfort naar KPN, daarbij is technisch namelijk nog niets gewijzigd. Wat gebeurt er precies op het moment dat de verbinding wegvalt, blijven de lampjes op de Experia Box gelijk of valt daar wat weg? En welk model Experia Box heb je precies? Blijft de verbinding via de kabel wel werken, of valt alleen de Wifi weg? Je zegt dat je 'stekkers, wachten etc’ al hebt gedaan, kan je concreet toelichten wat je precies hebt gedaan? Het zijn een hoop vragen, om met je mee te kunnen denken hebben we meer concrete informatie van je nodig. Als het makkelijker is kan je ook bellen met 0800-0402, onze klantenservice is gratis.