slechte wifi en slechte service

  • 8 January 2021
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Wij ervaren al geruime tijd (minimaal 4 maanden) slechte wifi. Niet in alle ruimtes goed bereik en zelfs in de ruimte waar de router staat valt wifi heel vaak weg. Dan krijg je geen verbinding en moet je op mobiel internet verder en wifi uitschakelen. Telkens wordt verwezen naar de wifi manager die biedt ook geen uitkomst. Vandaag telefonisch contact gehad en probleem voorgelegd. Gevraagd of er iets mogelijk is qua tegemoetkoming ook aangezien we al veel langer slechte wifi ervaren. Enige optie was 199 euro betalen voor 2 wifi punten die nieuwe klanten gratis krijgen of overstappen naar ziggo! Heel slechte service vooral voor lange vaste klanten.

 

Gr

Simon


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

de klassieke nieuwe klanten krijgen gratis dus wij vaste trouwe klanten moet dat ook gratis krijgen.

 

je enige optie is vriendelijk een monteur vragen. die kan komen kijken naar jouw situatie. 

en mogelijk betaal je toch extra. dat wordt besproken met de monteur. 

je betaalt dan voor goede service. 

 

een overstap naar ziggo zal jou flink teleurstellen :)  en als je voor die optie gaat wens ik je veel geluk

 

 

 

Misschien moet je eerst beter lezen darkie117 gaat mij er moet om dat ik het gratis moet krijgen. Gaat mij erom dat ik al maanden lang slechte wifi heb en de enige mogelijkheden zijn 199 euro betalen of overstappen naar ziggo. Volgens mij zijn er nog zat andere manieren om met je klanten een oplossing te zoeken. Niet proberen 199 euro of betaald een monteur langs te sturen. Vind het nogal bijdehand om een overstap naar ziggo voor te stellen. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Simonrengelink, welkom op het forum. 

Ik denk graag met je mee. Wifi is een draadloos signaal dat erg gevoelig is factoren van buitenaf. Denk aan Wifi van de buren, vloerverwarming, andere smart apparaten en simpelweg de manier waarop jouw huis gebouwd en geïsoleerd is. Daarom is Wifi doorgaans een probleem binnen het 'klantdomein.’ Dat wil zeggen, problemen buiten jouw provider om. Desondanks doen wij erg ons best om jou toch te assisteren naar betere Wifi die wel naar wens is. 

Heb jij alleen problemen met bereik, bijvoorbeeld dat je in bepaalde delen van jouw huis geen/enkel slechte verbinding kan maken of valt de gehele verbinding door jouw hele huis weg (ook vlak bij het modem). Wat voor Experiabox heb jij? Gebruik jij al Wifi versterkers/andere Wifi apparatuur? Je zegt dat de Wifi Manager geen uitkomst biedt, maar als jouw Wifi echt onder de maat is zou jij aanspraak moeten kunnen maken op gratis Wifi versterkers of in extreme gevallen zelfs een monteur. Heb je deze wel helemaal goed doorlopen? Wat is de uitkomst die jij krijgt?

Het klopt dat nieuwe klanten de Super Wifi gratis kunnen krijgen, maar zij zien dan af van andere instap korting. Elke klant heeft aan het begin van zijn/haar abonnement korting of een geschenk gekregen.Â