Vraag

Slechte WIFI ook na WIFI manager

  • 15 April 2020
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

WIFI is zeer traag en zelfs naast de modem niet snel genoeg om een vergadering met Microsoft Teams te houden. Reset en wifi manager gaven geen verbetering. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Welke snelheid haal je bekabeld en via Wi-Fi? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Reputatie 7
Badge +15

@g_vdw Welkom op het forum. Wat vervelend dat je wifi verbinding zo traag is, Teams kunnen gebruiken is juist in deze periode natuurlijk erg belangrijk! Mag ik vragen wat het resultaat van de Wifi Manager is geweest, dus de geboden oplossing? Ook ik ben benieuwd naar het resultaat van de te halen snelheid op je adres, zou je daarvoor de link van @Joep1965 kunnen gebruiken?  En zou je voor mij ook je forumprofiel kunnen aanvullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 

Reputatie 7
Badge +15

@g_vdw Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!