Beantwoord

Slechte WiFi V8

  • 26 January 2021
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Sinds de overgang van telfort naar kpn, merken wij dat de wifi stukken minder is. Valt regelmatig weg, is erg traag. nu heb ik de manager al 2x geprobeerd, echter zonder succes. 

Nu heb ik zojuist op onze modem of router gekeken. Dat is de Experia box V8.

Ik zie online dat jullie nu de Experia box v12 gebruiken. Lijkt me dat wij dan een "verouderd" model hebben.. wij hebben deze router ook al best lang.

 

Zit daar misschien het "probleem" en is deze om te ruilen voor een nieuwe model?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Kaat79 26 January 2021, 16:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Heb je al eens geprobeerd om je wifi kanaal te veranderen door in te loggen op je modem

Via http://192.168.2.254

 

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0006.5

 

Hier kun je zien wat de beste kanaal optie is

 

https://www.allesoverdraadloosinternet.nl/wifi/wifi-analyzer/

@Kaat79 de middelste link heb ik per abuis in mijn reactie geplaatst, de bedoeling was om een link te plaatsen voor een wifi analyzer die kun je downloaden via apps

Beste Jimny,

 

Bedankt voor het meedenken, maar ben helaas een echte digibeet.

heb vandaag de wifi manager 2x gedaan, en heb na de uitslag 

2 experia wifi punten besteld. Die zijn als het goed is morgen binnen. Hopelijk

gaat het dan beter. Zo niet, dan zal ik iemand zoeken die uw tip kan

uitvoeren

@Kaat79 succes met het installeren van de superwifi's en als je er niet uitkomt roep je hier maar even

 

Hier nog even een link 

 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/device/kpn/super-wifipunt