Beantwoord

Slechte wifi veranderd steeds

  • 15 February 2020
  • 8 reacties
  • 127 keer bekeken

Reputatie 2

De wifi is zeer slecht en is ook erg verschillend wifi manager geprobeerd maar wordt alleen slechter wat zou de oplossing kunnen zijn 

 

Met vriendelijke groet 

Pieter 

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 February 2020, 08:17

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Pieter 1213

KPN heeft tegenwoordig de volgende oplossing: Superwifi ! 
 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

 

KPN SuperWifi 
de totaaloplossing voor supergoeie wifi

KPN SuperWifi is dé totaaloplossing voor nog beter dekkende wifi in je gehele huis. Hoe je ook woont! Want met KPN SuperWifi creëer je, samen met het veilige KPN modem, de nieuwe KPN Thuis app en de innovatieve KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel eigen wifinetwerk. 

En dit zonder ethernetkabels te trekken. Met deze oplossing is het mogelijk om bijvoorbeeld met hoge wifisnelheden HD content zoals YouTube en Netflix te streamen, ook op zolder, zonder haperingen.

Reputatie 2

Dat had ik gelezen jammer dat alleen voor nieuwe klanten gratis is niet voor trouwe klanten 

 

Reputatie 7
Badge +28

Ja, ik begrijp jouw reactie. Aan de andere kant heb jij naar alle waarschijnlijkheid ook ooit geprofiteerd van een welkomstaanbieding. 

 

Maar als je jouw probleem met slechte wifi wilt oplossen, zou dit kunnen werken. Je zult alleen bereid moeten zijn om daarin te investeren. Aan jou de keuze of je dat belangrijk genoeg vindt. KPN geeft zelf aan dat zij niet in ieder huis een goede wifi dekking kunnen garanderen. Maar door deze oplossing zou er wel verbetering in kunnen zitten voor klanten waar het niet allemaal perfect werkt.  

Reputatie 2

Ja dat klopt heeft u gelijk in probleem is alleen of het werkt dadelijk investering gedaan en dan werkt het niet is ook zonde van het geld 

 

Badge +19

Werkt het niet dan kan je ze binnen 14 dagen terug sturen. 

Reputatie 7
Badge +28

Klopt Joep1965, ik zou dan ook Pieter 1213 willen adviseren om het te proberen. Er is nu ook een tijdelijke actiekorting, nog een reden… En als het wel werkt, ben jij dadelijk blij met de goede wifi.   

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Pieter 1213. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een slecht wifi verbinding hebt in huis. Welke snelheid wordt er gemiddeld gehaald? Ik zie dat Noordzee en Joep1965 jou al op weg hebben geholpen. Als nieuwe klant kan je op dit moment 2 KPN SuperWifi punten gratis krijgen, als welkomstkado. Bestaande klanten kunnen de 2 KPN SuperWifi punten met korting aanschaffen. In plaats van €199,-, betaalt je €149,-. Je kan de KPN SuperWifi punten binnen 14 dagen retour sturen. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +28

In dit topic kun je je aanmelden voor een prijsvraag: 

https://forum.kpn.com/internet-9/winactie-super-wifi-via-seaters-490070#post918030

 

Reageer