Vraag

Slechte Wifi verbinding

  • 19 February 2020
  • 7 reacties
  • 62 keer bekeken

Tuurlijk,, mooi verhaal.. ik werd ook ingeluisd met goede internetverbinding dmv korting op de wifiversterkers. Ipv 170 euro betaalde ik 100 euro. Ik dacht prima ik wil overal goed internet en alles draadloos hebben thuis. Nou, ik kwam van een koude kermis thuis.. nog steeds slechte verbinding. Totaal geen verbinding in de zolder en op 1e etage matig, 18mbps en begane grond 80mbps. Meerdere malen contact gehad en de enige oplossing was volgens de kpn medewerkers.

 

Kpn: " laten we een gratis monteur opsturen zodat die kan kijken wat er aan dr hand is". Nou, dat is al gebeurd en hij kon er ook niks aan veranderen. Kpn:  "Dan kunnen we helaas niks meer voor je betekenen".

 

Mooi man, mij laten zitten met de problemen en lekker doorschuiven naar de monteur en als hij niks voor mij kan betekenen houdt het op. Maar wel lekker 100 euro betaald voor die pokkedingen!

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u de versterkers verspreid door uw huis staan? Op elke verdieping 1? En zijn deze allemaal met een kabel verbonden met de Experiabox? 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Khallil, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over de wifi! Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de vragen van Nick. Zou je uit kunnen leggen waar in je huis de Experia Wifi's staan en hoe je deze aangesloten hebt? Daarnaast ben ik benieuwd welke Experia Box je gebruikt. 

Beste Marcia,  de Wifi staat op de begane grond. En daarnaast staat de wifiversterker aangesloten. Ook op.de 1e Etage en de zolder.

Volgens de monteur destijds heb ik de nieuwste wifi. Wat voor type het is weet ik zo ff niet maar het werkt gewoom prima. Het gaat er meer om dat ik geen goede verbinding heb op de 1e Etage en laat staan in de zolder. De wifi versterkers zijn ook op de juiste manier aangesloten. Heb er meerdere info al over gelezen. 

 

PS: ik ben niet alleen ontevreden ik ben al aan het zoeken naar een andere provider voor volgend jaar! 3x gesproken met de klantenservice en elke keer krijg ik een andere kind van 16 jaar aan de lijn die mij niet kan helpen en doorverbind naar de ophangservice!

Reputatie 7
Badge +30

Oké zou je willen dat we er nog eens met je naar kijken of ben je dat stadium al gepasseerd? Ik wil namelijk echt graag dat we de boel werkend krijgen, maar ik wil even checken of dat nog wel zin heeft. Als je volgende week bij Ziggo zit, dan kunnen we allebei onze tijd beter ergens anders aan besteden ;-). 

Wil je er nog wel eens naar kijken, vind je het dan goed dat ik een test doe om te kijken hoe jouw netwerk is aangesloten? Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Best Marcia, 

 

Ik heb alles aangepast wat jij me had aangeraden zodat jij ernaae kan kijken. Zelf heb ik niks over ziggo gezegd toch;) 

Echter ben pas 3 maanden klant en ik ben er helaas niet echt over te spreken, over de handelswijze van kpn bij de problemen van kpn.

 

Gr

Khallil

Reputatie 7
Badge +30

Thanks! Het was ook maar even een voorbeeld ;-). Welke wifi versterkers heb jij? Ik deed de aanname dat het de Experia Wifi's waren, maar ik zie ze niet terug. Gaat het om de witte ronde, de vierkante zwarte of om nog andere? Daarnaast krijg ik de melding dat je de Wifi Manager nog niet hebt doorlopen. Klopt dat? Zou je dit toch eens willen doen? Dit kan namelijk het probleem zeker oplossen en ik ben heel benieuwd wat daaruit komt. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je de wifi manager met succes doorlopen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?