Beantwoord

slechte wifi verbinding

  • 21 August 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

ik heb wifi verbinding. Ik heb contact gehad online en daar is naar g3keken, maar de slechte verbinding blijft. Om iemand te laten komen betaal je 50€.

 

Ik wil telefonisch contact om mijn probleem uit te leggen, maar krijg niemand te pakken.

Hoe lossen jullie dit op?

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 23 August 2020, 21:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Soof767, welkom op het forum! Je geeft aan dat je online had gekeken, heb je hiervoor de Wifi Manager gebruikt? Zo ja, wat kwam hieruit? Hoe merk je precies dat de wifi verbinding slecht is? Valt deze vaak weg of is deze traag en is dit dan op alle apparaten en overal in huis zo? Of op bepaalde locaties/apparaten? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens? Dan kan ik op onderzoek uit.

Voor telefonisch contact kun je ons overigens bereiken op 0800-0402. Het is momenteel wel wat druk waardoor het even kan duren voordat je een collega te spreken krijgt. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer