Vraag

Slechter Wifi sinds Telfort KPN is geworden

  • 29 August 2021
  • 2 reacties
  • 11 keer bekeken

Ik wil me hier ook aan toevoegen. Nooit problemen gehad, maar sinds ik ben overgestapt van abonnement van Telfort naar KPN: drama! Ook over gesproken, ook proberen een kanaal vast te zetten, maar wordt niet geholpen door jullie. Boven valt de wifi echt continue weg, beneden valt de wifi trouwens ook met regelmaat weg. Ook reikt de wifi lang niet zo ver als vroeger. Achter in de tuin (en die is niet groot!) is de wifi al weg.

Heb hetzelfde gevoel als nside/topicstarter: Er is niks veranderd, dezelfde modem en router staan nog steeds op dezelfde plek maar het probleem zou hier liggen volgens jullie. ik moest maar 2 wifi versterkers kopen a 60 euro per stuk. Waarom?! 
 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @SushiAlmere , via de wifimanger kosten ze bijna €60 de 2, dus niet per stuk.

 

Admin: meeverplaatst

Dan nog

Hallo @SushiAlmere , via de wifimanger kosten ze bijna €60 de 2, dus niet per stuk.

 

Ok, correctie dan 60 euro extra betalen voor het verbeteren van wifi, die het eerst wel goed deed, maar na overname ineens niet.

 

Admin: meeverplaatst