Beantwoord

Slechts 1 ontvanger ontvangen

  • 3 August 2019
  • 16 reacties
  • 248 keer bekeken

Ik heb maar 1 ontvanger ontvangen, terwijl er 2 werden beloofd. Moet ik nou een nieuwe order plaatsen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 August 2019, 14:20

Bekijk origineel

16 reacties

Badge +19
Wellicht is er iets mis gegaan. Welk abonnement heb je?
Internet en TV 4K
Badge +19
Ok dan is er iets fout gegaan. Je kan eventueel de klantenservice bellen 0800-0402 of wachten op een medewerker hier. Dit duurt doorgaans 48 uur. Als je wacht vul dan je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Die gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf.
Reputatie 7
Badge +22
Je hebt 1 4K ontvanger omdat de 4K ontvangers schaars zijn. Daarom krijg je er eerst 1. Dat wordt ook verteld op de site:


Reputatie 7
Badge +22
Ok dan is er iets fout gegaan. Je kan eventueel de klantenservice bellen 0800-0402 of wachten op een medewerker hier. Dit duurt doorgaans 48 uur. Als je wacht vul dan je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Die gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf.
Er is niks fout gegaan @Joep1965:


Dus @Earlko kan wel gaan bellen, maar als er geen 4K ontvanger is, dan kunnen ze ook geen 4K ontvanger sturen omdat het schaars is.
Badge +19
O ik begreep dat er maar 1 ontvanger was geleverd ipv 1x 4k en 1 hd.
Reputatie 7
Badge +22
O ik begreep dat er maar 1 ontvanger was geleverd ipv 1x 4k en 1 hd.
Geef niks! We zijn er ook om van elkaar te leren. Nu weet je het in ieder geval. 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Earlko, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment zijn de 4K tv-ontvangers inderdaad schaars, waardoor er maar één opgestuurd wordt in principe. Vaak wordt die tweede namelijk niet gebruikt, blijkt uit metingen en onderzoek. Of omdat de klant hem niet aansluit of omdat de klant maar 1 4K televisie heeft. Wil je wel een tweede tv-ontvanger, kunnen we altijd een HD tv-ontvanger nasturen. Wil je wel een tweede 4K tv-ontvanger kan ook die aangevraagd worden.

Dus wil je een tweede ontvanger erbij, laat dan even weten of dat een HD of 4K tv-ontvanger moet worden! Dan ga ik dat voor je regelen!
Sorry voor de late reactie, ik was er even een paar dagen er tussenuit. Wij hebben op onze slaapkamer ook een 4K televisie en willen juist wel gebruik maken van deze ontvanger. Kennelijk heb ik er bij de bestelling overheen gelezen dat de ontvangers "schaars" zijn. Welke stappen kan ik ondernemen om alsnog van de deal gebruik te maken?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Earlko, Susan is inmiddels met vakantie, dus ik neem het vanaf nu over. Op dit moment zijn er weinig stappen die je kunt ondernemen om nog een 4K ontvanger te bemachtigen. Niemand van de klantenservice kan deze voor klanten aanvragen. Ik ben nog met een andere klant in gesprek die ook een tweede 4K ontvanger voor zijn andere 4K ontvanger wil hebben. Ik ben in gesprek met collega's van logistiek hoe we dit gaan oplossen voor klanten die wel twee 4K tv's in huis hebben. Daar zit helaas nog geen schot in. Mocht ik iets hebben kunnen regelen, hoor jij het ook van mij. Excuses voor het ongemak.
Ik snap het... maar het lijkt mij ook wijselijk verstandig om de advertentie zoals jullie het abonnement op de site aanbieden, aan te passen. Zie het als bronaanpak zodat discussies en teleurstellingen in de toekomst kunnen worden voorkomen. Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn. Dank voor je reactie @Marina_ !
Reputatie 7
Badge +19
Eens @Earlko, Dit heb ik inderdaad al aangekaart. Ik heb geprobeerd om een tweede ontvanger aan te vragen, dit is gelukt. Vingers crossed dat de juiste(4K) ontvanger jouw kant op komt

. Houd je mij op de hoogte?
Hey Thanks @Marina_ ! Ik zal je zeker op de hoogte houden. 🤞🏼
Gekruiste vingers, Marina?

Reputatie 7
Badge +19
Haha @PeterG. Die ja 😅



@Earlko, Heb je de ontvanger inmiddels binnen?
Reputatie 7
Badge +19
@Earlko Ik heb geen reactie meer van je gehad, dus ga ik ervan uit dat je de juiste ontvanger binnen hebt gekregen. Anders hoor ik het graag!

Reageer