Vraag

Smartlampen verbinden niet met de KPN Box 12

  • 4 August 2023
  • 8 reacties
  • 61 keer bekeken

Hoi allen, 

ik probeer mijn smart lamp te verbinden met de WiFi, maar ik krijg deze foutmelding:

Ik kom er niet uit wat ik kan doen om dit op te lossen, hebben jullie een idee? 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Maakt u misschien gebruik van het gastennetwerk? 

Nee, die optie staat uitgeschakeld. Ik heb via Extra Access een nieuw 2.4GHz netwerk aangemaakt, en daar mee verbonden 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Is uw toestel zelf ook verbonden met dat Extra WiFi netwerk? 

Als ik dat probeer, krijg ik dus de melding van het eerste scherm: alles lukt, behalve Broadcast (UDP) op lokaal netwerk

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Anmo93 en welkom hier op ons forum :) 

Om eerlijk te zin, durf ik ook niet meteen te zeggen waar het fout gaat. Om wat voor merk en type lamp gaat het precies? Wellicht dat iemand vanuit de community bekend is met deze apparatuur en vanuit daar mee kan denken richting een oplossing!

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie overigens nog een knopje "Overslaan" wat gebeurt er als u daarvoor kiest?

Inmiddels is het gelukt de lamp te koppelen! Ik weet niet hoe, maar ineens was de lamp uit zichzelf gekoppeld

Reputatie 7
Badge +12

Inmiddels is het gelukt de lamp te koppelen! Ik weet niet hoe, maar ineens was de lamp uit zichzelf gekoppeld

Goed om te lezen @Anmo93 en bedankt ook voor het laten weten :)
Mocht je achteraf nog kunnen achterhalen hoe je dit precies hebt gedaan, zou je dit alsnog willen delen? Als dat niet lukt ook geen ramp hoor!