Beantwoord

Snel mijn internetsnelheid wijzigen via Mijn KPN lukt niet

  • 9 June 2022
  • 11 reacties
  • 703 keer bekeken

Er staat overal dat ik heel snel mijn internet snelheid kan wijzigen in mijnkpn, maar nergens in mijnkpn kan dat. Ik kan wel nieuwe abbonnementen bestellen. Hoe moeilijk kan het zijn om dit makkelijk te maken? Serieus

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 12 June 2022, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

een andere internet snelheid heeft gevolgen voor je abonnement, dat is echt serieus waar…. Voor niks gaat de zon op, maar niet je internet snelheid.

Ik vraag ook niet om gratis Emiel, ik vraag om de optie internet snelheid wijzigen in mijnkpn, zoals geadverteerd wordt

Reputatie 7
Badge +7

waar staat dat je gratis je internet snelheid kunt wijzigen? Dan ga ik dat ook direct doen…. Even voor de zekerheid, hebben we het hier over glasvezel internet of mobiel internet? Ik heb het over de glasvezel variant

 

Badge +19

Waarschijnlijk heb je een nog wat ouder abonnement waarbij die hogere snelheid niet mogelijk is. Welk abonnement heb je nu? Staat op de faktuur 😉

@Joep1965 internet & interactieve tv staat er op de factuur

Reputatie 7
Badge +7

en die snelheid kun je gewoon wijzigen in MijnKPN, maar dan ga je wel gewoon een ander abonnement aan met andere kosten. 

Badge +19

Zie je in mijnkpn wel de mogelijkheid om over te stappen naar een Hussel abonnement?

@Joep1965 ja die zie ik wel, alleen daar staat geen interactieve tv bij, en is zelfde snelheid als nu

Reputatie 7
Badge +7

waarom zou je de snelheid van iTV willen verhogen? 

Badge +19

Klopt. De Hussel abonnementen zijn a la carte. Je zou in de volgende stap de opties zoals tv aankunnen vinken. Je kan ook morgen even de klantenservice bellen 0800-0402. Is misschien makkelijker. 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Gertjan3507, welkom op het KPN Forum!

Het oude abonnement dat jij hebt is niet zo gemakkelijk aan te passen. Bij een Hussel abonnement kan dit wel. Wil je jouw internetsnelheid verhogen? Dan moet je dus overstappen naar KPN Hussel. KPN Hussel is, zoals @Joep1965 mooi verwoord: a la carte. Het is samen te stellen zoals jij dat graag wilt. Je kunt de wijziging eenvoudig aanvragen via MijnKPN.

Of en hoeveel hoger jouw internetsnelheid kan, ligt ook aan de beschikbare techniek op jouw adres. Je kunt jouw snelheid controleren op kpn.com. Vul jouw postcode en huisnummer in om te zien wat jij op jouw adres kunt halen.

 

Lukt het wijzigen van jouw abonnement niet via MijnKPN? Bel ons dan op 0800 0402. We helpen je graag bij het wijzigen van jouw abonnement.