Beantwoord

Snelheid abonnement

  • 29 December 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Kunt u mij vertellen welke snelheid Alles-in-1 Standaard heeft? Ik wil graag mijn abbonnement aanpassen, maar daartoe heb ik eerst nodig welke snelheid ik momenteel heb.

icon

Beste antwoord door Jose_ 5 January 2021, 14:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Japa, welkom op het forum!

Sorry dat ik zo laat op jouw topic reageer. We hebben het ontzettend druk op het forum waardoor ik nu pas op jouw topic kan reageren. Een standaard abonnement heeft meestal een maximale snelheid van 50 Mbit/s. Als er meer snelheid op jouw adres mogelijk is, dan kun je altijd kijken of ophogen een optie voor je is. Dat regel je zelf in MijnKPN of je kunt er even over bellen via 0800 0402.

Reputatie 1
Badge

Via deze link kun je zien wat er mogelijk is op jouw adres : https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl .

Enige wat daar moet doen is postcode  en huisnummer invoeren.

Reputatie 7
Badge +10

@Japa Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +24

Een standaard abonnement heeft meestal een maximale snelheid van 50 Mbit/s.

Ik heb Alles-in-1 Instap, en ik heb 50 mbit. Een Alles-in-1 Standaard zit daar net boven en heeft volgens mij 100 mbit.