Beantwoord

Snelheid internet

  • 12 March 2021
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Waarom is ons internet zo traag en valt het steeds weg.

Heb al vaker klachten gehad maar het blijft ver onder de maat.

Modem is gereset  snelheid gemeten ander kanaal ingesteld enz.

We hebben en abonnement van 100/100 dus daar zou het ook niet aan mogen liggen.

wel meet ik deze morgen maar 3 mbs op de 1ste verdieping en op de begane grond dit kan toch niet !!

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 14 March 2021, 18:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Ruud K! Ik ben het met je eens dat 3Mbit/s in de buurt van het modem niet zou mogen als je een abonnement hebt van 100. Ik zou verwachten dat als je daarop uitkomt met de Wifi Manager daar aansturing voor zou worden gedaan. Heb je om die reden deze al uitgevoerd? Zo ja kan je aangeven wat daar het resultaat van was?

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!