Beantwoord

Snelheid wordt niet gehaald

  • 17 May 2019
  • 2 reacties
  • 135 keer bekeken

Vandaag is de monteur langsgeweest om het internet te installeren. Nu heb ik bij de vorige provider met gemak 60 Mb/s kunnen ontvangen. Maar opeen of andere manier wilt de modem niet meer dan 40 doorlaten. Kan iemand mij vertellen waar hier de knel ligt?

De monteur komt pas weer over 2 weken voor een dubbele verbinding maar ik wil graag kijken of ik dit zelf kan oplossen al. Hij gaf al aan dat de snelheid die ik kon ontvangen rond 70 zat en dat geeft het hier aan.
Omdat ik een snelheid van 100 heb aangevraagd en dit zeker zou moeten lukken.

Nu heb ik even lopen neuzen in de modem en trof dit aan. Ik heb het idee dat het hier aan ligt.

icon

Beste antwoord door wjb 17 May 2019, 08:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Jouw modem is nog aan het "intrainen" wat betekent dat hij naar de optimale verhouding tussen snelheid en aantal fouten zoekt.
In jouw geval verwacht ik dat de actual rate nog omhoog zal gaan aangezien er nog nauwelijks fouten optreden. Geef hem nog een dag en kijk dan weer eens wat de actual rate is.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi jinj2art, welkom hier.

Werkt het inmiddels goed? Zo niet, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?