Vraag

Snelheidswijziging is nog niet actief, aangevraagd 22-1

  • 1 February 2021
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb klantnummer *** en op 22 januari heb ik Hussel aangevraagd zodat ik 50 Mb/s internet snelheid krijg ipv mijn huidige 10 Mb/s

Kunt U me aangeven wat de status is van die wijziging? Als ik op mijn kpn kijk, dan lijkt het allemaal geactiveerd, maar als ik een speed-check uitvoer, zie ik geen verschil.

 

Admin: titel samengevoegd met het bericht en kortere titel gemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Op 22-1-2021 heb ik wel meteen een mail van jullie ontvangen, met daarin deze passage:

"Uw overeenkomst staat in de bijlage. Hierin vindt u alle belangrijke informatie over uw bestelling. Ook staat daar een overzicht van de maandelijkse kosten. U ontvangt nog een aparte e-mail met extra informatie over uw wijziging.”

 

De bijlage met de nieuwe maandelijkse kosten zat er wel bij, maar die aparte e-mail met extra info heb ik nooit ontvangen.

Ik heb maar even gebeld met KPN.

Er was nog niet aangegeven dat dit nieuwe abonnement voor het buitengebied moest worden geactiveerd. Dat heeft de KPN medewerkster nu wel gedaan en maandag zou ik van 11 Mb/s naar 35 Mb/s moeten overgaan.

Ik heb dus zelf niet veel profijt gehad van dit Forum, maar het leek me wel netjes om deze laatste info hier even bij te zetten.

Wie weet loopt iemand anders hier ook een keer tegenaan….

 

Hallo @ROOIM jan 2021 , in MijnKPN kun je je bestelling ook volgen.

 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @ROOIM jan 2021!

Goed dat je de informatie hier toch even deelt! :blush: Excuses dat je nog geen reactie had gehad. Het is vrij druk dus we waren nog niet toe gekomen aan reageren op jouw topic. Hopelijk wordt morgen de snelle verbinding geactiveerd! 

Ik heb de 4G antenne aangesloten op mijn Experia Box v10. Alle lampjes op de antenne kleuren blauw, en ik heb ook nog een keer mijn Experia Box van de spanning afgehaald en na 10 seconden weer de stekker in het stopcontact gestopt.

Het zou nu dus moeten werken, maar mijn verbinding is nog gewoon 11 Mb/s.

Kan iemand even nakijken of het wel correct is geactiveerd?

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +10

@ROOIM jan 2021 Alles lijkt netjes geactiveerd te zijn. Heb je inmiddels een snellere verbinding?

Anders is het handig om even telefonisch contact op te nemen zodat mijn collega samen met jou alles even kan controleren. Dat gaat makkelijker en sneller via de telefoon! Je kunt ons elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur bereiken via 0800 0402 (gratis).

OK. Dan ga ik dat doen. Bedankt.