Beantwoord

sneller internet buitegbied,nieuwe experia box nodig

  • 11 December 2020
  • 15 reacties
  • 156 keer bekeken

sinds vandaag hebben we hier 'sneller internet buitengebied'’[de 4g router binnen gehad]

alleen nu hebben we hier nog een v9 experiabox ,is het mogenlijk dat jullie een v10 opsturen zodat we er ook gebruik van kunne maken

 

mvg

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 December 2020, 11:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Badge +19

Een medewerker gaat dit oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 7

Hey @herman22, welkom op het forum! Je zou een nieuwe Experia Box moeten hebben ontvangen samen met de 4G router. Sorry dat dit niet gebeurd is. Ik heb gelijk een nieuwe Experia Box voor je aangevraagd. Deze wordt maandagmiddag, de 14e, op het servicepunt in de Spar Adema aan de Te Winkelhof in Heemstede bezorgd. Normaliter krijg je een sms als het pakje daar bezorgd is, maar jouw contacttelefoonnummer is een vast nummer, dus dat zal dan niet gaan. Je hebt echter vanaf dat moment een week de tijd om hem op te halen daar, dus dat komt dan ook wel in orde. Je moet de oude Experia Box inleveren. Verpak deze dan ook, met zijn stroomadapter, in een doosje. Noteer daarop het ordernummer (4304493) en onderstaande adres. Vergeet ook je ID niet mee te nemen, daar wordt om gevraagd. 

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

@Erik_  top dan ga ik hem daar ophalen en zal ik de oude netjes inleveren 

@Erik_ ik krijg zojuist deze brief

 

als ik kijk op mijnkpn dan zie ik inderdaad dat de wijzigingen zijn terug gedraaid die ik had aangeklikt[ BelOnbeperkt Altijd uitgezet en sneller-internet-buitegbied aan]

ik heb zelf helemaal niks teruggedraaid wat kan ik nu het beste doen? en ivm corona is ook mogelijk dat jullie toch de nieuwe experiabox kunnen opsturen inplaats van naar het ophaal punt

 

Admin: afbeelding verwijderd wegens zichtbaar zijn van adresgegevens

Reputatie 7

Ik zie hier, @herman22, dat de wijziging er door onze back office is uitgehaald. Volgens de notitie die ik hier zie zou dat met goedkeuring zijn gebeurd omdat de wijziging niet helemaal klopte. Maar, dat is niet wat jij hier aangeeft. Dus het lijkt dat er door de back office dan een foutje is gemaakt. Je kunt dan het beste de wijziging opnieuw doorvoeren via je MijnKPN. Dan krijg je weer een pakket thuis met een 4G modem, en als het dan goed is, ook een nieuwe Experia Box erin. Dat komt dan thuis,

Maar, als het onverhoopt opnieuw niet goed gaat met de Experia Box, en deze zit er niet bij, dan moeten we hem weer nasturen. En dat kan alleen via servicepunt. Dus ik zou je eigenlijk aanraden om toch nog naar het servicepunt te gaan (als die nog open is) om je pakje van afgelopen week op te halen. Die ligt daar sinds de 14e voor je klaar. Na een week wordt het in principe terug gestuurd naar ons, maar dan zou het nog moeten lukken als je vandaag heen gaat. Maar dat is een keus die je zelf moet maken of je dat wilt doen. Je mag het ook gewoon laten gaan en dan de levering van het nieuwe SIB-pakket afwachten. 

@Erik_  ik heb zojuist de wijzigingen opnieuw door gevoerd 

ik zal dan de 4g modem die ik al heb gekregen en de oude experia box retour sturen met de retour stickers die van jullie heb gehad zodra dat ik de nieuwe box/modem binnen heb,of kan ik het modem behouden die ik al heb gehad en dat jullie dan geen nieuwe opsturen?

 

 

Reputatie 7

Je zult het nieuwe 4G modem dat je toegestuurd krijgt moeten gaan gebruiken. Als daar, zoals het hoort, een V10 of V10A bij zit, dan zou ik die gaan gebruiken. De rest kun je dan terugsturen. Mocht er onverhoopt geen nieuwe Experia Box worden opgestuurd, gebruik dan degene die via het servicepunt kwam. 

@Erik_ ik heb zojuist een nieuwe 4g modem ontvangen en weer geen nieuwe experia box

zou je vragen of ze dan de nieuwe experia box naar het postnl pakketpunt in de coop in vogelenzang kunnen sturen,dat is voor mijn het dichtste bij en vele malen makkelijker 

ik heb het eerste 4g modem ingepakt en de oude xperiabox ook al en klaar liggen om die in televeren dan zodra ik me nieuwe experxia box kan ophalen

Reputatie 7
Badge +30

Wat rot dit, @herman22! Ik ga opnieuw proberen om een V10 of V10a voor je te regelen en laat hier nog even weten wanneer dat geregeld is! Ik zal de voorkeur voor de Coop in Vogelenzang doorgeven.

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb er eentje voor je aangevraagd! Die kan je vanaf dinsdag ophalen bij de Coop. Je krijgt hier nog een sms’je over :).

@Marcia_  @Erik_ 

 

ik heb me nieuwe experia box netjes aan gesloten en het internet en de wifi werken prima en de 4g router doet het ook, alleen nu doet me interactieve televisie het niet meer ik krijg 2 fout codes 561 en 301,ik heb alle stappen gevolg die hier bij horen maar het probleem blijft zich voor doen

ik heb ook de ethernet kabel getest tussen de experia box en de tv ontvanger en die werk gewoon,als ik een ethernet kabel aansluit vanaf de box op een latop werkt dat ook,het betreft een arris vip2952 v2,de oude experxia box heb ik al retour gestuurd hier heb ik verder niks aan verandert

 

mvg herman

Badge +19

Brandt het lampje tv wel op het modem? Heb je de v10 of de v10a?

Brandt het lampje tv wel op het modem? Heb je de v10 of de v10a?

ik heb een v10

power,internet,wireless en service staan op groen en het eco lampje op blauw,ik zie geen tv lampje

 

ik heb het probleem inmiddels opgelost

ik heb de tv ontvanger getest bij de buren(die hebben ook kpn en een v10 en digitenne) en daar werk mijn tv ontvanger gewoon,nu heb ik mijn v10 box om gewisselt met die van de buren en werk alles hier en ook bij de buren

Reputatie 7

Ha, slim getest, Herman! Wel gek dat het verschil maakt, maar mooi dat het probleem dan in ieder geval verholpen is :)