Beantwoord

sneller internet buitengebied

  • 29 July 2020
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

doe je de check op sneller internet buitengebied dan is het beschikbaar op mijn adres,

je krijgt dan een upgrade op jouw pakket. zie onder aan bericht.

ik zeg doen. dat is mooi, maar dan komt het kpn belooft weer wat maar komt het niet na.

Want tot mijn verbazing moet ik dan wel een ander pakket nemen met het gevolg dat dan niet alles wat ik heb in mijn pakket?????  er staat toch duidelijk gratis op jouw pakket. kpn! doet dat dan ook.

klacht in gediend wel terug gebeld met het antwoord dat kan niet, je kan wel een cluster klacht in dienen maar er werd wel bij gezegd je hoort daar niets meer van (dus denk ik we gooien hem gelijk in de prullen bak)

*************************************************************

Jouw adres: xxxxxxxxxxx in ZOETERWOUDE

Standaard internet en Sneller Internet Buitengebied beschikbaar op jouw adres.

Op jouw adres is Standaard Internet van KPN met Sneller Internet Buitengebied beschikbaar. Hiermee wordt jouw internetsnelheid verbeterd door het vaste netwerk te combineren met het mobiele 4G netwerk van KPN. Jij krijgt deze upgrade gratis bij jouw pakket.
 
  • Altijd betrouwbaar en stabiel internet
  • Gratis monteur, wifimodem en 4G modem
icon

Beste antwoord door Bart_ 6 August 2020, 15:22

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Ad exodus , waarom 2 topics geplaatst met hetzelfde onderwerp? Geeft verwarring en je wordt er niet sneller mee geholpen.

 

Badge +19

Het is een nieuwe abonnementsvorm dus logisch dat het niet aan een oud abonnement toegevoegd kan worden. Overigens werkt het wel goed hoor.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Ad exodus Als het leverbaar op je adres is, is Sneller Internet Buitengebied een prima oplossing voor traag internet. Zo te lezen heb je inderdaad een oudere variant van één van onze abonnementen. Daarbij werkt dit niet. Als je Sneller Internet Buitengebied wilt, zul je je abonnement moeten laten omzetten in een nieuwere variant. Daar kan ik helaas niets anders van maken. 

als je de postcode check doet zeg kpn zelf toch op jouw pakket en niet in combinatie met een ander abonnement dus zeggen ze weer iets wat niet waar is. 

Standaard internet en Sneller Internet Buitengebied beschikbaar op jouw adres.

Op jouw adres is Standaard Internet van KPN met Sneller Internet Buitengebied beschikbaar. Hiermee wordt jouw internetsnelheid verbeterd door het vaste netwerk te combineren met het mobiele 4G netwerk van KPN. Jij krijgt deze upgrade gratis bij jouw pakket.
 

  • Altijd betrouwbaar en stabiel internet
  • Gratis monteur, wifimodem en 4G modem

Reageer