Beantwoord

Sonos via WiFi modem 12 verbinden lukt niet

  • 20 March 2021
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Vandaag modem 12 ontvangen en geïnstalleerd. Mijn producten zijn met geen mogelijkheid draadloos te verbinden.

 

Ik heb al contact gehad met de klantenservice, maar we komen er niet uit.

 

Het lukt mij om de play 5 rechtstreeks via router te verbinden. Systeem is draadloos niet te verbinden.

 

Ik heb de play5 beam en Ikea. Ik krijg deze melding:

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 23 March 2021, 09:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @amandak, welkom op ons forum! Mogelijk kan jouw Sonos niet overweg met wifi6. Ik zou je daarom allereerst willen aanraden om dit uit te zetten. Je kunt dit doen door de draadloze modus op 802.11b te zetten in plaats van 802.11ax. Je kunt op jouw modem inloggen via mijnmodem.kpn. Als je nog niet eerder hebt ingelogd, dan vind je de gebruikersnaam en wachtwoord op de sticker op het modem. Ga vervolgens naar ‘Wifi > Advanced'. Hier kun je onder ‘Wireless Mode’ de modus veranderen.