Beantwoord

Soundbar nog niet ontvangen bij nieuw abonnement

  • 7 June 2021
  • 6 reacties
  • 340 keer bekeken

Goedenavond,

Ik ruim een week geleden een internet abonnement afgesloten nu zou ik daar een soundbar bij krijgen. Er stond dat ik deze zou ontvangen nadat ik mijn router binnen had. Nu heb ik gisteren mijn router binnen gekregen naar krijg nergens een melding dat de soundbar verstuurd word, hoe zit dit?

Mvg

Martijn Wessels



Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door PeterG 7 June 2021, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Er is zo grote belangstelling voor de tv en de soundbar dat de voorraad ingekochte al op zijn. Helaas is er door de wereldwijde chipsituatie momenteel geen levering van de nieuwe batch die kpn besteld heeft.

Bij de vorige actie duurde het tot wel 4 maanden voordat iedereen z'n apparaat (toen een Samsung tv) binnen kreeg.

Maar...het komt zeker!

Reputatie 7
Badge +21

@M.Wessels Heb je inmiddels jouw soundbar ontvangen?

Reputatie 7
Badge +21

@M.Wessels Heb je inmiddels jouw soundbar ontvangen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels jouw soundbar hebt ontvangen. Als dit niet het geval is, dan weet je ons te vinden. 

In mei heb ik ook een abbonement afgesloten bij de kpn en dus ook gekozen voor de soundbar. Tot nu toe al 4 keer contact opgenomen waar mijn soundbar bleef elke keer werd beloofd om binnen 3 a 5 werkdagen terug gebeld te worden, wat geen enkel keer is gebeurd ! heb een track en trace link ontvangen dat deze onderweg is in juni ! Wanneer je er op klikt staat er bezorgtijd nog onbekend !! Harstikke slordig dit !

Groeten

M. Gunes

Zelfde geld voor mij! Jullie laten hiermee geen goeie indruk achter.

Ja hoor heb de soundbar gekregen dank je wel