Beantwoord

Spotify Premium omzetten naar ander account

  • 18 May 2020
  • 24 reacties
  • 411 keer bekeken

Hallo! Wij hebben een Spotify Premium gratis in ons KPN abonnement zitten.

Deze staat nu op mijn Spotify account geregistreerd. Deze willen we graag omzetten naar het account van mijn partner.

Hoe kunnen we dit regelen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 May 2020, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Hoi @MMarion . Welkom op het forum.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt? Ik kan je dan een nieuwe activatiecode toesturen.

 

 

Hallo Erwin,

Mijn gegevens zijn aangevuld.

Hoe gaat het nu in zijn werk?

Mijn partner heeft nu een betaald Premium account bij Spotify? Moet dat terug gezet worden naar de gratis versie en dan vervolgens met de activatie code van jullie weer naar Premium zetten? 

Ik heb het bestaande abonnement losgekoppeld. Er is een nieuwe activatiecode naar het contact e-mail adres van de contractant gegaan. Via deze code kun je een een nieuw of free account omzetten naar premium. Succes.

@Erwin_  Hallo Erwin, mijn Spotify account is inmiddels ontkoppeld en terug gezet naar een gratis abonnement. Wij hebben echter geen e-mail ontvangen met een nieuwe activatie code?

Is deze wel verstuurd?

Hoi @MMarion . Deze is verstuurd naar jxxxxxxxxxxxxn@hotmail.com

Kun je desnoods nog even in de spam map kijken. Als je niks kunt vinden, stuur ik de code nogmaals. 

Hi @Erwin_ ,

We hebben de spam folder ook nagekeken. Maar daar staat het mailtje ook niet in.

Zou je hem nogmaals willen sturen?

Alvast bedankt.

Nogmaals verstuurd. De code kan er maximaal 3 uren over doen. Als je vanmiddag nog niks hebt ontvangen, geef me een seintje en dan zoeken we een omweg.

@Erwin_  Helaas wederom niks ontvangen.

Je zou het ook maar mijn e-mail adres kunnen sturen, dat is een gmail adres. Misschien helpt dat?

 

Hoi @MMarion . Ik heb de code nu naar het gmail adres gestuurd dat in jouw profiel staat.

Als het nu weer misgaat zal ik de techneuten gaan aansturen. De code kan er weer 3 uren over doen. Ik spreek de hoop uit dat ‘ie zo bij jou binnen is. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Hallo @Erwin_  we hebben de code ontvangen en het account inmiddels geactiveerd.

Bedankt voor je hulp!

Top! Geniet van je muziek. 

Mocht er ooit iets anders zijn, weet je mij te vinden.

Hallo @Erwin_ , helaas vandaag geconstateerd dat het Premium Spotify account van mijn vriendin ineens beëindigd is.…

Erg vreemd want zoals ik heb aangegeven heeft zij eerst haar betaalde Premium account terug gezet naar een gratis versie van haar Spotify account. En vervolgens de activatie code gebruikt om haar account weer naar Premium te zetten.

Enige idee hoe dit kan?

Want nu hebben we geen van beiden een gratis Premium Spotify account.

Groeten,

Marion 

Wat merkwaardig allemaal. Wat ik nu kan zien is dat jullie 24-5 de code hebben gebruik om een account te activeren. Het lijkt er op dat dit via facebook is gegaan. Klopt dat?

Mijn middelen om verder te kijken zijn heel beperkt. Dit heeft met privacy te maken.

Ik kan altijd weer een nieuwe activaitecode sturen. Maar wil graag zeker weten of jullie niet de verkeerde inlog gebruiken. Laat maar weten wat ik voor je kan doen. 

 

Hallo @Erwin_  het klopt idd dat we op 24-5 de code gebruikt hebben om het Spotify account van mijn vriendin naar Premium te zetten. Zij heeft idd Facebook gebruikt om in te loggen hiervoor.

Zou je een nieuwe code kunnen sturen zodat we het opnieuw kunnen doen?

Want die activatie code is toch niet gekoppeld aan iemand?

Groeten,

Marion 

Ik heb weer een nieuwe code toegestuurd. Je kunt weer activeren. Waarom dit zomaar mis is gegaan, kan ik je niet vertellen.

Mocht het in de toekomst weer gebeuren moeten we maar er maar eens dieper induiken met onze collega's van spotify.

Hai @Erwin_ , we hebben de activatie code ontvangen en inmiddels het account geactiveerd naar Premium.

We wachten het weer af! En anders hoor je weer van ons :-)

Fijn weekend!

Ik heb een paar jaar geleden Spotify premium bij mijn all in one abonnement gekregen . Destijds gebruikte ik deze niet en heb deze aan mijn vriend gegeven. Nu wil ik deze zelf weer gebruiken. Is dit mogelijk.

 

Alvast bedankt voor het antwoordt.

 

gr. Buddy

Hoi @BudFoX . Als jij de contractant bent, kan dat uiteraard.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Hoi Erwin,

 

Zojuist mijn profiel aangepast. Mocht je meer willen weten dan hoor ik dat graag.

 

 

Dankjewel. Er is een nieuwe code onderweg naar je kpnmail e-mail adres.  Check voor de zekerheid ook even je spam map.

Mocht je vriend jouw spotify tot nu toe gebruikt hebben, zal deze nu automatisch op free komen te staan en zal hij dus weer reclame gaan horen.

Ik heb de code ontvangen. Ontzettend bedankt!!

Top!  Mocht je ooit andere vragen hebben, stel ze gerust. 

Top!  Mocht je ooit andere vragen hebben, stel ze gerust. 

Top!  Mocht je ooit andere vragen hebben, stel ze gerust. 

Top!  Mocht je ooit andere vragen hebben, stel ze gerust. 

Nogmaals bedankt! Het werkt fantastisch! Ben erg blij :)