Beantwoord

Spotify uit abonnement verdwenen na wijziging en gratis monteur toch niet gratis

  • 26 February 2020
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Hallo

ik had hele slechte WiFi. Na 3x bellen een sneller abonnement genomen toen is er NIET tegen mij gezegd dat spotify eraf ging, dat vind ik al vreemd en na nog 3x gebeld te hebben over slechte WiFi zou ik een gratis monteur krijgen. De monteur kwam wel maar ik kon dus WiFi versterkers kopen want de mijne waren oud (4jaar) vind ik niet erg maar moest ook nog voor de komst van de monteur betalen dat vind ik dan weer minder. Dus al met al spotify weg en betalen voor een gratis monteur 😡 schaam je KPN

 

gr

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 27 February 2020, 22:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sjeeskees, welkom op het forum hoewel de aanleiding minder leuk is :confused:

Spotify is altijd weer toe te voegen aan je abonnement gelukkig, als je voor de wijziging een abonnement had waar Spotify gratis bij inbegrepen was, kan dit echter niet gratis weer terug worden gezet. Als je weer gebruik wilt maken van Spotify, kan je de optie aanzetten via je MijnKPN account :slight_smile:

Wat betreft de monteur is het erg jammer dat er kosten in rekening gebracht worden terwijl je van een gratis monteursbezoek uit bent gegaan. Ik wil graag even in je dossier kijken hoe de vork hier precies in de steel steekt. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!