Beantwoord

Startdatum abonnement gewijzigd

  • 20 March 2021
  • 4 reacties
  • 256 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb gisteren in de winkel TV en internet aangevraagd. Voor mijn toekomstig woning. Hier woon ik op dit moment nog niet. 

Er was een installatiemonteur gelijk ingepland voor 9 april in de middag. 

Echter heb ik daarna bij thuiskomst een mail gehad inzake nieuwe startdatum abonnement. Daarin stond het volgende:

 

De datum waarop wij uw bestelling gereedmaken is gewijzigd in 15 april 2021.

 

Wat houdt dit nu in?

Het lukt helaas niet om mijn bestelling te volgen, waardoor ik niet goed kan zien wat er nou gewijzigd is. Houdt dit in dat de monteur dan pas op 15 april komt? En ik heb nu geen idee hoe laat dit dan ongeveer zal zijn.

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 25 March 2021, 13:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Jalapeno! Wat leuk om te lezen dat je gekozen hebt voor een Internet en TV abonnement van ons! Nu even helder krijgen wat de startdatum van het abonnement is geworden. Als het niet lukt om online de bestelstatus te volgen, kijken we graag met je mee en dat kan als volgt:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer/ bestelnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik het voor je kan nakijken!

@Shyrin_ 

 

Dankjewel voor je reactie! Ik heb vandaag gebeld naar 0800 0402 en mijn monteur afspraak staat nu op 9 april eind van de middag.

Alleen mijn vraag m.b.t. tot de gewijzigde startdatum kon de medewerker helaas niet echt beantwoorden.  Terwijl het denk ik wel belangrijk is dat de monteur pas komt na de startdatum van het abonnement of maakt dat niet uit? 

Ik heb mijn profiel nu aangevuld met de gegevens die jij noemt. Zou jij het voor mij kunnen nakijken?

Alvast dank voor je hulp. Heel fijn!

 

Reputatie 7
Badge +16

Geen dank, kijk het graag voor je na! 

Dubbel gecheckt en de aansluitdatum en monteursdatum staan op 09 april 2021. Er leek eerst een vertraging te zijn, vandaar dat je een gewijzigde aansluitdatum van 15 april 2021 hebt doorgekregen, maar gelukkig kon de oorspronkelijke datum aangehouden worden! Het is inderdaad belangrijk dat de monteur pas op of na de aansluitdatum komt, anders kan hij/zij de diensten niet werkend achter laten en kunnen we ook niet checken of alles naar tevredenheid aangesloten is of werkt.

09 april it is….! :wink:

@Shyrin_ 

Super, dankjewel voor het uitzoeken! 

Dan kijk ik uit naar 9 april :grinning: