Beantwoord

Startdatum abonnement vervroegen

  • 4 April 2022
  • 1 reactie
  • 117 keer bekeken

Hallo,

 

Ik ben afgelopen week verhuisd en ik heb recentelijk Internet (hussel) en TV pakket besteld bij KPN via Pricewise. Ik zie echter de startdatum pas over twee weken is. Ik zou het erg waarderen als dit abonnement veel eerder ingaat ivm home office. Ik kon de startdatum niet naar voren halen. De vorige eigenaren van het huis hadden ook de glasvezel abo van KPN. Technisch gezien heb ik echter alleen een modem nodig voor de internet wat voor mij de hoogste prioriteit heeft. Ik hoop dat KPN het mogelijk maakt. 
 

groeten,

Duru

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 7 April 2022, 13:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom op het forum @Duru, het snelste heb je een antwoord door contact op te nemen met de klantenservice op het gratis 0800-0402. Een medewerker kan dan direct in de systemen kijken of het mogelijk is, de startdatum naar voren te halen. 


Nu zie ik dat je jouw  profiel hebt ingevuld en daardoor kan ik direct in het systeem kijken. Ik moet je helaas teleurstellen: De 19de is de eerst mogelijke aansluitdatum.