Vraag

Startdatum twee weken later?

  • 13 January 2021
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

Hallo. Op 25 januari ga ik verhuizen (bestaande woning, ligt al glasvezel). Ik had dus 25 januari aangegeven als gewenste startdatum van mijn nieuwe abonnement maar in de mail zie ik geen andere datum dan 8 februari. Is de startdatum van het abonnement echt pas twee weken later of is er nog een kans dat het aansluitpakket alsnog in de laatste week van januari komt? Zeker in deze tijd van thuiswerken zou het best onhandig zijn om thuis geen internet te hebben! Alvast bedankt :-)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Allereerst excuses voor de late reactie, @CompuChip. Door drukte komen we nu pas aan jouw vraag toe.

Super leuk dat je gekozen hebt voor KPN! Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad. De bestelling die liep is geannuleerd en er is een nieuw abonnement aangevraagd met als wensdatum 29 januari. Er wordt nu gekeken of we deze datum kunnen halen. Mocht dit niet het geval zijn, dan zullen we je hier uiteraard over informeren.

Hi @Denise_ , jammer dat de datum vanuit jullie weer verschoven is naar 8 februari.

Kunnen jullie het pakket toch eerder opsturen, of moet ik er op rekenen dat ik een week op kantoor moet werken?

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie inderdaad ook dat de plandatum 8 februari is geworden. Ik ben bang dat we niet eerder kunnen leveren, sorry. 

Dat is jammer. Enig idee wanneer het installatiepakket komt? Kan dat eventueel wel op tijd verstuurd worden zodat ik het de 26e in huis heb? Zou ik erg fijn vinden!

Reputatie 7
Badge +17

Het installatiepakket ontvang je zo'n drie dagen voor de start van jouw abonnement. Je zou deze uiterlijk 5 februari in huis moeten hebben. De levering van het installatiepakket kunnen we niet vervroegen.