Beantwoord

status bestelling thuis abonnement

  • 1 November 2020
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Hoi kpn. 16 oktober telefonisch een bestelling geplaatst voor internet en tv op ons nieuwe adres. Tot op heden niks meer gehoord. Kpn gebeld, doorverwezen naar website via SMS. Kpn id aangemaakt om status van bestelling in te zien, werkt niet. Foutmelding na foutmelding. Lekker begin zo. Kan iemand me vertellen wanneer we de spullen binnen krijgen en ze kunnen gebruiken? Groet Sander

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 5 November 2020, 14:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sander12345, welkom op het forum!
Ik begrijp dat er inderdaad wat problemen waren met de statuspagina. Excuses daarvoor! Ik kijk graag even met je mee hoe het er bij staat. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Je installatiepakket krijg je overigens ongeveer 3 werkdagen voor de leverdatum van je abonnement.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!