Beantwoord

Status eindafrekening

  • 26 January 2021
  • 1 reactie
  • 630 keer bekeken

Ik heb 4 januari een contract gestart bij een andere provider, en 5 januari het modem teruggestuurd (deze kwam 7 januari bij KPN aan).

Nou blijkt dat de andere provider vertraagt heeft opgezegd (per 14 januari, maar dat is iets wat ik al met hen heb geregeld).

Kpn heeft nog wel een factuur gestuurd voor 14jan-13feb, hier heb ik over gebeld, het zou alleen om kosten gaan voor 14 januari, niet de rest van de maand.

18 januari is her volle bedrag afgeschreven, ik heb hier overgebeld, en ik zou +-€41 terugkrijgen (ik dacht €41.13), maar dit is tot de dag van vandaag nog niet gebeurd, en ook nog niet eens aangekondigs dat dit gaat gebeuren…

 

Hoe lang duurt het voor ik dit geld terug krijg, of op zn minst een indicatie van wanneer?

Admin: verplaatst naar juiste board en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 31 January 2021, 21:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SimonH123 en bedankt voor je bericht! Ik begrijp dat je een vraag hebt over de status van jouw eindafrekening. Ik kan mij voorstellen dat je daar graag duidelijkheid over wenst. Het volgende geldt voor elke opzegging van een abonnement: 

Uw laatste factuur
Na opzegging van uw abonnement krijgt u de laatste factuur. Hierop verrekenen we de eventueel teveel betaalde abonnementskosten met de laatste verbruikskosten. Als u teveel hebt betaald, dan maken wij dit bedrag aan u over. Na de laatste verrekening stoppen wij de automatische incasso. Daar hoeft u niets voor te doen.

Bij de volgende factuurperiode krijg je automatisch een eindafrekening toegezonden en binnen 10 werkdagen na het ontvangen van deze factuur, ontvang je het bedrag wat je van ons tegoed hebt, terug op het rekeningnummer wat bij ons bekend is. De eindafrekening komt rond dezelfde factuurdatum. Voorbeeld: als jij je factuur rond elke 10e van de maand kreeg, dan krijg je de eindafrekening ook rond deze datum. Geeft mijn uitleg meer duidelijkheid? Anders hoor ik het graag!