Beantwoord

Status glasvezel

  • 9 January 2021
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

24 december zou mijn Hussel 200/200 abonnement starten, maar sindsdien niks meer van gehoord. Box 12 heb ik wel al ontvangen, maar de glasvezel moet nog aangesloten worden. Wanneer zou dit moeten gebeuren? Op 15 mei is de graafploeg geweest, en nu steekt de oranje spriet nog steeds uit de stoep.. Duurt wel heel erg lang zo #KPNNetwerkNL. Heeft KPN hier wellicht invloed op?

icon

Beste antwoord door Lisa 10 January 2021, 14:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @tommert38! Welkom op ons Forum. Als ik het goed begrijp heb je alle apparatuur al ontvangen, maar wacht je nog op KPNNetwerkNL om de glasvezel naar binnen te plaatsen, klopt dit? Is glasvezel bij de buren al wel naar binnen gelegd? Of wacht iedereen hier nog op? 

 

@Lisa Mijn directe buren wachten ook nog steeds, in de rest van de straat en buurt zie ik geen oranje sprieten uit de stoep of bij de gevel uitsteken.

Reputatie 7
Badge +17

Duidelijk @tommert38. Dank voor je gegevens.  Ik heb meegekeken en zie het volgende staan. Wij wachten op de werkzaamheden die KPNnetwerkNL nog moet uitvoeren. Het naar binnen brengen van de glasvezelkabel. De plandatum die aan ons is doorgegeven is 12 januari. Echter, ben jij hier niet van op de hoogte, dus ik vermoed dat die datum niet gehaald gaat worden. Op 12 januari controleren wij sowieso de status van de glasvezel opnieuw. 
Je kunt het beste zelf aankloppen bij KPNNetwerkNL om te vragen wanneer zij van plan zijn langs te komen. Wellicht kun je meteen een afspraak maken met een monteur.  Als wij een datum hebben, kunnen wij daarop anticiperen en een monteur plannen!  

Â