Beantwoord

Status levering internet en tv en monteursafspraak

  • 29 January 2020
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb een bestelling geplaatst bij kpn winkel Beverwijk voor internet tv en bellen - heb nog geen enkel bericht wat de status is en wanneer de monteur het komt installeren mijn klantnummer is (...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 February 2020, 09:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DinaHagen, welkom op het forum!

De bevestiging van je bestelling en van de monteursafspraak en andere belangrijke gegevens, zijn allemaal per mail naar je toegestuurd :slight_smile:  Naar hetzelfde mailadres als waarmee je nu ingelogd bent bij het forum. Als je die niet ontvangen hebt, zou je dan eens bij de spam-map én de map met ongewenste email willen kijken?

Op de 30e, heb je als het goed is ook een sms ontvangen met de volgende inhoud: “Beste klant, graag herinneren wij u aan de afspraak met onze monteur op 5 februari 2020 tussen 12:00 en 14:00 uur. Meer informatie over de installatie vindt u op www.kpn.com/installatiemonteur. Mvg, KPN". Ik hoop dat je hierdoor al in de gaten hebt dat de monteur woensdagmiddag bij je langs zal komen:relaxed:

Weet je inmiddels voldoende? Of kan ik nog iets voor je betekenen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DinaHagen, ik zie dat je verbinding inmiddels werkt, het is dus goed gegaan met de monteur :relaxed:  Veel plezier gewenst met je nieuwe KPN abonnement!