Alleen, nu bij mijn komende verhuizing, lijkt het mis te lopen.....
Mijn komende verhuizing via chat doorgegeven. Zou op de gewenste datum (22-05) geregeld worden en email voor afspraak monteur kon ik tegemoet zien. Afspraak met monteur kon niet gelijk worden gemaakt, want Backoffice moest eerst onderzoek doen, want er was nog een signaal op het nieuwe adres. Logisch, daar wonen nu nog mensen, deze woning wordt komende week aan ons overgedragen.
De beloofde email voor afspraak monteur komt niet en de status verhuizing staat al dagen op 'er wordt onderzoek gedaan, backoffice heeft hier ca. 2 dagen voor nodig...'
In nieuwe chat gevraagd wat nu de status is, maar vriendelijk dame weet het niet en er is geen contact mogelijk met Backoffice. Of de verhuisdatum van 22 mei a.s. kan worden gehaald, weet ze ook niet. Wat er onderzocht moet worden is niet bekend...
En ik weet dus ook niets....
Ik weet niet of Backoffice me vergeten is, het blaadje van hun bureau is gewaaid of dat ze heel hard aan het onderzoeken zijn... Ik kan me haast niet voorstellen dat het probleem zit een een bestaand signaal op ons nieuwe adres, want 9 van de 10 keer heeft de vorige eigenaar van de gekochte woning ook intenet en dat wordt in de regel per verhuisdatum opgezegd. Komt lijkt me zo vaak voor, dat dat toch geen probleem kan zijn dat dagen onderzoek verlangd...
Wens:
Ik wil graag de status van mijn verhuizing weten en voorkomen dat het helemaal mis gaat en het zo'dramaverhaal achteraf wordt. Ik hoop dat iemand van Webcare een wijs antwoord heeft.
Beste antwoord door Chaplin201
Bekijk origineel