Beantwoord

Status verhuizing is onduidelijk

  • 10 May 2019
  • 5 reacties
  • 206 keer bekeken

Badge
Hoewel een verhuizing bij KPN soms een drama kan zijn, heb ik goede ervaringen in het verleden.
Alleen, nu bij mijn komende verhuizing, lijkt het mis te lopen.....

Mijn komende verhuizing via chat doorgegeven. Zou op de gewenste datum (22-05) geregeld worden en email voor afspraak monteur kon ik tegemoet zien. Afspraak met monteur kon niet gelijk worden gemaakt, want Backoffice moest eerst onderzoek doen, want er was nog een signaal op het nieuwe adres. Logisch, daar wonen nu nog mensen, deze woning wordt komende week aan ons overgedragen.

De beloofde email voor afspraak monteur komt niet en de status verhuizing staat al dagen op 'er wordt onderzoek gedaan, backoffice heeft hier ca. 2 dagen voor nodig...'

In nieuwe chat gevraagd wat nu de status is, maar vriendelijk dame weet het niet en er is geen contact mogelijk met Backoffice. Of de verhuisdatum van 22 mei a.s. kan worden gehaald, weet ze ook niet. Wat er onderzocht moet worden is niet bekend...

En ik weet dus ook niets....
Ik weet niet of Backoffice me vergeten is, het blaadje van hun bureau is gewaaid of dat ze heel hard aan het onderzoeken zijn... Ik kan me haast niet voorstellen dat het probleem zit een een bestaand signaal op ons nieuwe adres, want 9 van de 10 keer heeft de vorige eigenaar van de gekochte woning ook intenet en dat wordt in de regel per verhuisdatum opgezegd. Komt lijkt me zo vaak voor, dat dat toch geen probleem kan zijn dat dagen onderzoek verlangd...

Wens:
Ik wil graag de status van mijn verhuizing weten en voorkomen dat het helemaal mis gaat en het zo'dramaverhaal achteraf wordt. Ik hoop dat iemand van Webcare een wijs antwoord heeft.
icon

Beste antwoord door Chaplin201 12 May 2019, 21:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Chaplin201, Bij een verhuizing komt best veel kijken en dan wil je dat alles soepel verloopt. Een internet aansluiting zal dan ook meer dan wenselijk zijn. Ik kan de status van de verhuizing vast achterhalen en ervoor zorgen dat er een installatiemonteur langs komt op 22-05. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik het uitzoeken.
Badge
Hoi Marina. Inmiddels een smsje ontvangen dat de monteur 24-05 langskomt (22-05 lukt niet meer..) Ik wacht nu de verder verhuisacties af, moet nog een modem krijgen dus die zal binnenkort wel komen.
Fijn dat je gereageerd hebt en mijn profiel is aangevuld.
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan @Chaplin201. Het gaat vast goed komen, anders hoor ik het graag van je. Als je zaterdag jouw modem/installatiepakket nog niet hebt ontvangen. Stuur je dan een bericht? Dan kan ik het nog nagaan en ervoor zorgen dat je het installatiepakket op 24-05 in huis hebt.
Badge
Doe ik Marina, mocht er nog een vraag zijn over de verhuizing dan meld ik me.

Zijdelings hier mee te maken: Ik verhuis naar het buitengebied: en kreeg eerst wel en toen weer geen aanvullend modem 4g. Hierover een nieuwe vraag gesteld: criteria voor 4 g modem tbv sneller Internet buitengebied zijn nl. erg onduidelijk...
moet nog een modem krijgen dus die zal binnenkort wel komen.
Het modem kwam bij mij op het nieuwe adres. Dat stond nog leeg, maar gelukkig waren de schilders er bezig.
Instrueer de huidige bewoners dat als het pakket komt ze het voor jouw laten liggen. We hebben al eens gehad dat mensen dat gewoon hadden teruggestuurd (ahum).

Reageer