Beantwoord

Stb-nmc-400 melding XS4ALL

  • 18 January 2021
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Heb sinds een half jaar problemen. Heb een Xs4all abonnement en het probleem wordt maar niet structureel opgelost. Alles via netwerkkabel aangesloten op de fritzbox router, alles is inmiddels vervangen tot aan het glasvezel modem aan toe, al zes monteurs aan huis gehad. Nog steeds dezelfde probleem. Ik ben er klaar mee! Online zie je dat het een terugkerend probleem is die, naar het lijkt, niet structureel opgelost wordt. Zijn er mensen die dit ook ervaren? 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 11 April 2021, 12:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Vrhm, welkom op ons forum. Deze foutmelding geeft aan dat de zender tijdelijk niet beschikbaar is. Dit kan worden veroorzaakt door de verbinding tussen de modem en de tv-ontvanger. Het is raadzaam om dit te controleren. Mocht je hier geen problemen in kunnen ontdekken, dan kun je het beste contact opnemen met XS4ALL, omdat je daar jouw diensten afneemt. De abonnementsgegevens van XS4ALL zijn voor mij niet inzichtelijk, waardoor ik je van hieruit niet verder kan helpen om dit op te lossen.

@VHRM, Even nieuwsgierig, als XS4all klant met vergelijkbare problemen… Heb je dit probleem kunnen oplossen? en zo ja, hoe?

thanks!

Mike

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MikeyPikey!

Hoe het opgelost is weet ik niet precies, de eerste stap zou zijn om het stappenplan voor het oplossen van ‘verbinding met zender verbroken’ te volgen op de website van XS4all :slight_smile:

Ik zie dat jouw situatie ook al is besproken in jouw eigen  topic over de foutmelding stb-nmc-400

Mocht je er ondanks de hulp hier niet uitkomen, dan kan je het best contact zoeken met de klantenservice van XS4ALL, waar ze jou er mee verder kunnen helpen :blush:

Â