Vraag

Storing

  • 9 February 2021
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

waarom lost KPN de storingen niet op? nu verschuilen achter de weersomstandigheden is kul. Ze wisten al drie dagen voordat de sneeuw viel van het probleem. De KPN klanten in het hele dorp zitten met problemen en toch zet KPN op de site dat er geen storingen zijn.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Elsie25 , wat is concreet jouw probleem?

 

Reputatie 7
Badge +17

Wat vervelend dat je problemen met jouw diensten ervaart, @Elsie25. Op dit moment heb ik nog geen gegevens van je, dus kan ik weinig zeggen over de status van de storing. Maar ik kijk natuurlijk graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Wat vervelend dat je problemen met jouw diensten ervaart, @Elsie25. Op dit moment heb ik nog geen gegevens van je, dus kan ik weinig zeggen over de status van de storing. Maar ik kijk natuurlijk graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Klantnummer weet ik op dit moment niet. KPN backoffice zou mij binnen 24 uur  bellen. Is niet gebeurd

Nu het laatste half uur twee medewerkers van KPN aan de lijn gehad. De eerste wilde iets uitzoeken, zette me in wacht en verbrak na een paar minuten de verbinding.

 

De tweede medewerkers zou mij doorverbinden naar iemand van het bureau waar de tickets aangemaakt zijn. Hier krijg ik het antwoord dat " ze mij niet te woord kunnen staan. Probeer het op een later tijdstip."

 

Ps het duimpje suggereert "vind ik leuk"  ik zal je zeggen leuk is het allang niet meer.

Reputatie 7
Badge +15

@Elsie25 Ik kijk graag met je mee wat de stand van zaken is. 

Zou je daarom je forumprofiel in willen vullen en een seintje willen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken!Â