Vraag

storing bij overstap naar hussel

  • 4 January 2021
  • 8 reacties
  • 58 keer bekeken

Aub een telefoon nummer van kpn  Vandaag overstap naar hussel. We Zouden 15 minuten zonder internet zitten. Nu al uren aan het klooien en we hebben niets meer . Geen internet, geen telefoon en geen tv.kpn nergens te bereiken zwaar onder de maat



Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Johnster74 , 0800 0402

Experiabox v10 opnieuw opgestart, ge-reset, via de online assistent contact gezocht. Al 20 jaar kpn klant.

Tot vanmiddag gewoon internet, tv en bellen en vanaf de overzet naar Hussel niets meer. Ik vind het zeeeeer slecht dat kpn niet telefonisch bereikbaar is bij dit soort omzettingen..

@JanD, hartelijk dank voor het nummer.

Door een vriendelijke meid te woord gestaan. Kon echter ook niets uitrichten op afstand. Monteur morgen ochtend gepland staan tussen 8 en 10. Xtra data op de mobiele gekregen ter overbrugging. Kids moeten morgen ochtend nl online les volgen..

Not amused :-(

Reputatie 7
Badge +10

Hi @Johnster74, welkom op het forum!

Wat vreemd dat je geen diensten hebt na de omzetting naar een Hussel abonnement! Je kunt ons elke dag gratis bereiken op het nummer 0800 0402, zoals @JanD ook al aangeeft. Kom je er telefonisch niet uit? Laat dan je gegevens (postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN) in je profiel achter en geef hier een seintje als je het hebt ingevuld, dan kijk ik met je mee! 
​​​​​​ 

@José...seintje

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Johnster74 Ik zie dat de collega van de klantenservice je verbinding heeft doorgemeten. Daar kwam uit dat je Experia Box niet bereikbaar was. Ze kon inderdaad niets meer doen en dat duidt op een technisch probleem. Ze heeft het enige gedaan wat mogelijk was: een monteur inplannen. Ik hoop van harte dat het morgenochtend direct wordt opgelost. 

Hoi,

ff update..

Vanochtend was de monteur netjes op tijd. Ben zelf niet aanwezig geweest ivm werk maar er schijnt toch eea ge-reset te zijn door monteur.

Iig weer alles in de lucht en draait weer naar tevredenheid. 

Tevreden over de geboden oplossing en service vanuit Kpn. 

Ps. telefoonnr heb ik nu wel opgeslagen maar hoop het niet nodig te hebben, net zoals de vorige 20 jaar…

Iedereen bedankt voor geboden hulp. Top.

Mvg

Johnny

 

Reputatie 7
Badge +10

Goed om te lezen dat alles weer in de lucht is, @Johnster74:blush: Fijne dag verder gewenst!