Beantwoord

Storing gehad door kabelbreuk, vergoeding?

  • 14 July 2020
  • 3 reacties
  • 207 keer bekeken

Ik wil graag een vergoeding wegens kabel breuk in dorp geen internet /geen wifi

storing van 7juli/tot 12juli

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 17 July 2020, 11:46

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

@Orlando2021 wellicht dat je hier iets mee kan https://www.kpn.com/service/vergoeding/tv-internet-bellen.htm?type=fixed

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Orlando2021, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je een storing hebt gehad die bij ons bekend is gemaakt, dan kan je hiervoor een vergoeding aanvragen. Je abonnementskosten worden dan door 30 gedeeld en keer het aantal dagen dat je storing hebt gehad voor internet én televisie. Dit kan via de website die Joep hierboven al heeft geplaatst. Lukt het niet via die website? Dan kijk ik het graag voor je na! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik even in de systemen wat ik voor je kan regelen.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Orlando2021 is het gelukt om de vergoeding aan te vragen via de website? 

Reageer