Beantwoord

Storing glasvezel en er komt pas dinsdag een monteur

  • 2 April 2021
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Voor 2e keer in een paar weken tijd een storing. Probleem zit in de glasvezel (icm wijkkast) en ligt dus volledig buiten mijn macht. Eerste keer twee dagen moeten wachten op een monteur. Toen nog alle begrip vanuit mij. Nu moet ik wachten tot dinsdag (4 dagen!!!!) Is echt schandalige dienstverlening. Geen internet, geen alarm, geen TV en er kan niet worden gewerkt thuis. Er moeten toch wel monteurs beschikbaar zijn voor dit soort gevallen? Aan de telefoon krijg je alleen maar medewerkers en managers die begrip tonen maar geen oplossing kunnen geven .

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 3 April 2021, 16:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

En dan ook nog de Pasen over 😱

Voor 2e keer in een paar weken tijd een storing. Probleem zit in de glasvezel (icm wijkkast) en ligt dus volledig buiten mijn macht. Eerste keer twee dagen moeten wachten op een monteur. Toen nog alle begrip vanuit mij. Nu moet ik wachten tot dinsdag (4 dagen!!!!) Is echt schandalige dienstverlening.

Voor een gewoon particulier abo en als het 1 enkele klant betreft is dit gewoon standaard. Als je een zakelijk abo hebt, zou het anders kunnen zijn, bij KPN weet ik dat niet. Maar b.v. bij Ziggo zakelijk acteert men binnen 4 uur. Of daarmee ook alles gefixed is binnen 4 uur zal ook niet. Het is in NL zo dat als je langer dan 12 uur je geen werkend internet (de dienst) hebt, je compensatie ter hoogte van 1/30 ste van de maand abo prijs kan krijgen. 1 euro en 33 cent per dag ongeveer. Dat is dus grofweg hoeveel particulier internet waard is en daarvoor gaat men geen weekenddiensten en nachtdiensten draaien.

Wat er daardoor bij jouw allemaal mis loopt is eigen risico. Als je dat risico niet wil lopen, neem dan ander/duurder/zakelijk abo of zorg voor een backup in de vorm van mobiel. Als het goed is kun je in ExperiaBoxen wel een 4G dongle stoppen, maar ik heb geen ExperiaBox draaien. In verleden bij XS4ALL kon ik mijn smartphone met USB kabel op de FritzBox aansluiten, heb ik in totaal best wel wat dagen gebruikt.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Wachttijden monteur KPN, welkom op ons forum.
Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet op zit te wachten. Niemand zit te wachten op een (lang) weekend zonder diensten. Al helemaal zo snel achter elkaar.
Helaas vrees ik dat ik hier via het forum evenals mijn telefonische collega's weinig voor je kan betekenen in het bespoedigen hiervan.