Storing glasvezel en kan pas maandag monteur komen

  • 13 April 2024
  • 40 reacties
  • 646 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag, 

 

Glasvezel storing dus heel het weekend geen internet heen tv.

Maandag pas een monteur

Kon heeft geen oplossing onze zoon heeft maandag examen moet via internet leren geen oplossing moet via 4 g  wij geen telefoonabonnement van kpn en ze kunnen ons niet aanbieden zodat hij toch kostenloos zou kunnen leren , zou hij mbs moeten kopen doordat hij dadelijk geen mbs meer heeft is het de vraag op kpn dit gaat vergoeden omdat je andere provider hebt je moet toch wat 

Heeft iemand soms een oplossing voor ons of tips???


40 reacties

Als je niet oplet heb je gelijk @Nick83 , is ons nog nooit gebeurd 

 

Nooit probleem mee gehad @Nick83 en Simyo is zoveel goedkoper dan KPN, zelfs met een buffer erbij.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @beuk44, welkom op het forum! Vervelend dat je geen internet had dit weekend. Gelukkig hebben de andere forumgebruikers je goede tips gegeven om toch nog op internet te kunnen. Is de monteur inmiddels geweest en heeft deze het probleem kunnen verhelpen?

Reputatie 1

🤣🤣🤣🤣 ben er weinig mee opgeschoten heel fijn dat mensen advies geven en ons willen helpen , vandaag monteur gehad maar er is een kabel kapot dus wel heel veel overlast in meerdere straten aan telefoon werd zaterdag door een kpn medewerker gezegd  dat de monteur een nood oplossing bij zou hebben maar dit was dus helemaal niet zo dus zitten wij nog een dag of 2 zonder alles .  

Reputatie 7
Badge +30

Ai, een algemene storing dus, da's naar. Dan kan het inderdaad nog een dag of wat duren. Afhankelijk van wat er precies stuk is, en wie het moet gaan verhelpen. Hopelijk is het snel opgelost. 

De medewerker had het helaas niet helemaal bij het rechte eind. Het kan wel zijn dat een monteur een noodpakket in zijn bus heeft, maar dat is niet standaard. 

Reputatie 2
Badge

Monteurs hebben geen noodpakketten op hun bus deze kunnen alleen door de monteur aangevraagd worden 

Reputatie 1

Monteurs hebben geen noodpakketten op hun bus deze kunnen alleen door de monteur aangevraagd worden 

Daar ben ik inmiddels ook achter 🤣🤣🤣🤣 maar als medewerker van kpn zegt dat ze het bij hebben dan worden de medewerkers verkeerd ingelicht .

Reputatie 6
Badge +5

Monteurs hebben geen noodpakketten op hun bus deze kunnen alleen door de monteur aangevraagd worden 

een kpn moderator zegt van wel , hoe zit dit @Ik_Combineer 

Reputatie 6
Badge +5

Monteurs hebben geen noodpakketten op hun bus deze kunnen alleen door de monteur aangevraagd worden 

een kpn moderator zegt van wel , hoe zit dit @Ik_Combineer 

noodpakket hebben wij inderdaad niet in de bus liggen. deze kunnen wij eventueel zelf aanvragen voor de klant of een 100gbit bundel op het mobiele abonnement zetten, mits deze van KPN is uiteraard.

er is een korte periode geweest in de corona epidemie, dat wij wel digitenne pakketjes op de bus hadden liggen mocht de klant langdurig zonder tv komen te zitten.

Reputatie 7
Badge +12

Monteurs hebben geen noodpakketten op hun bus deze kunnen alleen door de monteur aangevraagd worden 

een kpn moderator zegt van wel , hoe zit dit @Ik_Combineer 

Dan heeft die collega moderator dat helaas verkeerd. Een monteur zal nooit een noodpakket hebben. Ook al heb ik er 1 ingenomen bij een klant dan moet ik deze terug sturen en kan ik die onmogelijk opnieuw inzetten.

Reputatie 6
Badge +5

dank voor jullie antwoord , heren :)

Reputatie 7
Badge +30

Monteurs hebben geen noodpakketten op hun bus deze kunnen alleen door de monteur aangevraagd worden 

een kpn moderator zegt van wel , hoe zit dit @Ik_Combineer 

Dan heeft die collega moderator dat helaas verkeerd. Een monteur zal nooit een noodpakket hebben. Ook al heb ik er 1 ingenomen bij een klant dan moet ik deze terug sturen en kan ik die onmogelijk opnieuw inzetten.

 

Nou, ik zei:

De medewerker had het helaas niet helemaal bij het rechte eind. Het kan wel zijn dat een monteur een noodpakket in zijn bus heeft, maar dat is niet standaard. 

want, dat is wat onze interne informatievoorziening zegt. Maar dat is dus blijkbaar niet het geval. Dus daar ga ik feedback op indienen.

Reputatie 1

Wat een drama nog steeds niet gemaakt pffffff  

Reputatie 7
Badge +30

We zijn weer een poosje verder, is de storing inmiddels wel verholpen, @beuk44?

Reputatie 1

We zijn weer een poosje verder, is de storing inmiddels wel verholpen, @beuk44?

Afgelopen donderdag is het opgelost .

Reageer