Vraag

Storing glasvezel gemeld, geen followup ontvangen

  • 27 July 2021
  • 8 reacties
  • 45 keer bekeken

Vanmiddag om 13 uur een glasvezelstoring, waardoor ik geen TV en internet meer heb, gemeld via 0800 0402. Er zou een storingsmonteur gestuurd worden. Maar nu om 20 uur nog steeds geen monteur geweest, geen mailbevestiging van mijn melding ontvangen. Niets, nada, niente.

hoe weet ik of mijn melding wel geregistreerd is, en er iets gaat gebeuren?
 

Storing speelt in Apeldoorn Osseveld-Oost.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@RoPro Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je geen diensten hebt! Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen! 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

Profiel is bijgewerkt

Reputatie 7

Dank je voor de gegevens @RoPro, ik heb daarmee voor je gekeken en de storingsmelding is goed aangemaakt. De technische dienst zal die oppakken en contact met je opnemen om de vervolgstappen te bespreken. Ik verwacht dat dat vandaag zal gebeuren.

Gisteren om 12 uur is mijn glasvezel aansluiting er uit geknald. Gemeld bij KPN, maar geen terugkoppeling oid, alleen via dit forum reactie gekregen. Vanochtend voicemail bericht ontvangen dat vanmiddag een monteur tussen 15 en 17 uur zou komen. Is NIET geweest. Servicedesk gebeld. Reactie: hij komt misschien nog wel of misschien niet. Als ie niet komt (?) kun je via de website een nieuwe afspraak maken. Dit geprobeerd: Website doet het niet, WTF?! 

Wat voor een SUF bedrijf is KPN? Is er iets dat wel goed werkt? 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Badge +19

Wat had jij  verwacht?  Dat ze meteen alles lieten vallen om jou te helpen? Je hebt al een topic hierover lopen en daar is al op gereageerd door een moderator. 

 

Admin: reactie naar lopend topic verplaatst

Ach, dat is dus KPN

 

Admin: reactie naar lopend topic verplaatst

Badge +19

Nee hoor ben gewoon een forumlid. 

 

Admin: reactie naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Wat ontzettend rot dit! Ik zie inderdaad dat de monteur niet is geweest, maar helaas niet wat hier de reden van is. De monteur had je hier natuurlijk gewoon over moeten informeren, mijn excuses hiervoor. De mail die je hebt ontvangen, betreft een mail voor een betaalde servicemonteur. Die moet je niet hebben en dat is vermoedelijk ook de reden dat het je niet lukt een afspraak te maken. Ik ga het ticket updaten met het verzoek zo snel mogelijk contact met jou op te nemen. Jij hebt geen 06-nummer bij KPN? Anders had ik daar een gratis 100 GB weekbundel op kunnen zetten, dan heb je ten minste geen zorgen om internet :-(.