Beantwoord

Storing in postcodegebied 9402, wanneer is deze opgelost?

  • 22 June 2022
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Vanmorgen viel ons internet weg en zou tot 1 uur duren. Daarna verlengt naar 5 uur en nu 9 uur. Ik was aan het werk tot de storing begon. Heb mijn dienst op de alarmcentrale nu kunnen ruilen naar vanavond, maar moet dan om 6 uur beginnen. Als ik dan nog niet kan werken moet ik een verlofdag op nemen, dus vind het erg onprettig. Is er iets over bekent dat het om 9 uur ook echt opgelost is? Dan probeer ik nog mijn dienst te verlaten. Anders is mijn vraag. Heeft kpn een compensatieregeling? 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 22 June 2022, 19:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Cyrell,

Als ik deze storing nu bekijk, zie ik dat hij om 19:00 opgelost zou moeten zijn, is dat ook wat jij ervaart?

Hij doet het nog niet. Maar krijg net de SMS binnen. Ik zal de boel even opnieuw opstarten

 

Reputatie 7
Badge +20

Heeft het opnieuw opstarten geholpen of is het nog steeds niet in orde?

Als dat laatste het geval is, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!