Beantwoord

Storing internet en tv

  • 17 August 2019
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik woon in Rotterdam en gisteravond om 23.00 uur is een storing opgetreden. Volgens de medewerkers van KPN is deze storing om kwart over 8 vanochtend afgemeld. Helaas werkt noch de tv noch het internet. Ik heb de experiabox diverse malen uit en weer aangezet, de reset knop diverse malen ingedrukt alsook de herstel knop. Echter alles zonder resultaat. Nu is de oplossing van KPN dat maandag (!) een monteur langskomt en ik het hele weekend pech heb.
Wat is dit voor sevice?
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 August 2019, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19
Wat had jij verwacht?? Dat ze binnen een uur op de stoep staan? Het is weekend en vakantietijd!
Joep, zet ik dat erbij dat ik dat verwacht?
Reputatie 7
Hallo @Perry010, welkom op het forum. Ik zie inderdaad dat er een storing is geweest in Rotterdam op vrijdag. Dat is altijd een naar moment voor een storing, zo kort voor het weekend. De storing zelf was daarna opgelost, maar voor jou werkte het nog niet. Ik begrijp dat je toen hebt gebeld en er een afspraak met een monteur is gemaakt voor vandaag, in weekenden zijn er minder monteurs beschikbaar waardoor het kan sneller gebeuren dat er geen optie is. Is de monteur vandaag inmiddels geweest en heeft hij de storing kunnen oplossen?