Beantwoord

Storing internet en tv krabbendijke

  • 28 June 2021
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Vanaf 17.00 vandag 28 juni geen internet en tv ook in de rest van de wijk in krabbendijke. Hoe lang duurt dat nog

icon

Beste antwoord door postmen60 29 June 2021, 08:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @postmen60, dat klinkt inderdaad als een storing in je buurt, ik snap dat je wilt weten wat de verwachting voor de oplossing is.

Als je je postcode en huisnummer invult, kan je hier opzoeken of er een storing in jouw omgeving is. Ik zie dat je al wel gegevens in je profiel hebt gezet, maar kan niet meteen je gegevens vinden. Kloppen de postcode en huisnummer die er staan? De snelste manier om geholpen te worden is door te bellen (via 0800-0402) of chatten met onze klantenservice. Wij kunnen je via het forum natuurlijk ook helpen als je dit liever hebt. Controleer dan even de gegevens in je profiel en geef ons hier een seintje.

Klopt is aangepast , pas verhuist . Storing is verholpen gisteren rond 21.00 . heb ik nog nooit meegemaakt geen internet en tv . 

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat het inmiddels weer werkt. Excuses voor het ongemak. mocht er weer eens iets zijn, laat het dan weten.

Alles bij elkaar sinds de verhuis een ander modem na maanden sukkelen. Nu weer dit. Kpn mag wel eens ons tegemoet komen met een fikse korting 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is erg balen, begrijp ik erg goed. We werken alleen met techniek en zonder dat we dat willen kan er helaas wel eens een storing voorkomen. :( Daar is niemand blij mee. Voor de tijd zonder diensten kan je een vergoeding aanvragen.Â