Beantwoord

storing internet Uden Glasvezel

  • 8 January 2020
  • 2 reacties
  • 118 keer bekeken

Geen internet WAN verbinding. Ergste is dat de online tool zegt dat het probleem in huis zit. Internet valt ineens weg, geen WAN IP meer maar de tool zegt dat wijkcentrale oke is en het probleem in de experiabox zit. Laatste tijd is de verbinding enorm traag, laatste keer monteur langs geweest en hadden we eindelijk de 500/500 verbinding. Nu na paar maanden weer slecht. 
 

20 januari loopt contract af met KPN, wij gaan overstappen!

 

storing melden valt ook al niet mee, dit ligt zeker in de centrale en niet in huis. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 January 2020, 18:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke lampjes branden er op de Experiabox? En wat is slecht? Alleen wifi? Of ook bekabeld internet?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @WesleyP. welkom! Geef je mij nog de gelegenheid om dit op te lossen of wil je niet meer dat we er naar gaan kijken voordat je overstapt? Voor het opzeggen van je diensten, kan je bellen naar 0800-0402. Daar kan je ook een storing melden. Je kunt dit ook hier op het forum doen, dus goed dat je deze gevonden hebt. 

 

Heb je de Experia Box al eens gereset? Heb je het glasvezelkastje al eens twee minuten stroomloos gehad? En heb je de kabels tussen de Experia Box en het glasvezel kastje al eens gecontroleerd? Zijn dit nu dezelfde problemen die je een paar maanden geleden ervoer? Wat heeft de monteur toen gedaan? Is er nu ook weer een monteur geweest? Zou je naast het beantwoorden van deze vele vragen ook je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee.