Beantwoord

Storing is verholpen, monteur annuleren

  • 6 June 2020
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

We hadden storing! Gechat! Afspraak monteur gemaakt maandag as tussen 10 en 12! Storing verholpen dus wil ik afspraak annuleren! Heb er ook al over gebeld! Groet

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 June 2020, 14:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bayca. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel en heb gelijk voor jou bekeken of ik nog een afspraak tegen kom op jouw adres. Deze afspraak is inmiddels al geannuleerd. Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bayca. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel en heb gelijk voor jou bekeken of ik nog een afspraak tegen kom op jouw adres. Deze afspraak is inmiddels al geannuleerd. Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

Ik zie dat je niet meer het gereageerd op mijn vraag, dus ik ga ervan uit dat jouw vraag is beantwoord. 

Reageer