Vraag

storing melden in Made

  • 22 February 2021
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Hoi, graag wil ik een storing melden in Made.

Ze zijn aan het werk in de straat en de kabel is weer kapot getrokken. Vorige x heeft het 4 dagen geduurt voor er iemand kwam om het te maken. Weet niet of het bedrijf het al gemeld heeft, zeiden de vorige keer van wel maar toen ik contact op nam met kpn wisten deze van niets. Vandaar nu maar zo een bericht


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Kamar75, ben jij de enige in de straat die nu zonder diensten zit of zijn er ook buren die nu deze nare situatie ervaren? 
 

Hoi @Jeroen_dB , neem aan de buren ook. Die zijn op dit moment niet thuis. Maar de kabel buiten is stuk. 4921ks. Vorige keer hadden we allemaal apart melding gemaakt. Allemaal nieuw modem gehad enz. Is zonde als dat nu weer zou zijn. 

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor de info, heb het gemeld bij de technische dienst. 

Â